Marka Lublin jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce

Lublin miasto inspiracji to jedno z najczęściej kojarzonych haseł promocyjnych Polskich miast. Slogan znalazł się na 4 miejscu pod względem rozpoznawalności przez mieszkańców kraju. Ranking przeprowadził Instytut Badawczy IPC na zlecenie magazynu MarketingMiejsca.com.pl.

Najbardziej rozpoznawalnym hasłem wśród Polaków jest: Wrocławia – miasto spotkań. Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują slogany Zakochaj się w Warszawie i Gdańsk – morze możliwości. Lublin miasto inspiracji wyprzedził m. in. hasła: POZnan Miasto know-how, Toruń – Gotyk na dotyk, Łódź kreuje, Wschodzący Białystok, czy Rzeszów stolica innowacji.

Najsłabiej rozpoznawalne przez Polaków są hasła promocyjne: Katowic (Katowice dla odmiany), Olsztyna (Olsztyn – ogród natury) i Szczecina (Szczecin Floating Garden).

 

fot. UM Lublin


WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.