Lublin miasto inspiracji to jedno z najczęściej kojarzonych haseł promocyjnych Polskich miast. Slogan znalazł się na 4 miejscu pod względem rozpoznawalności przez mieszkańców kraju. Ranking przeprowadził Instytut Badawczy IPC na zlecenie magazynu MarketingMiejsca.com.pl.
Najbardziej rozpoznawalnym hasłem wśród Polaków jest: Wrocławia – miasto spotkań. Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują slogany Zakochaj się w Warszawie i Gdańsk – morze możliwości. Lublin miasto inspiracji wyprzedził m. in. hasła: POZnan Miasto know-how, Toruń – Gotyk na dotyk, Łódź kreuje, Wschodzący Białystok, czy Rzeszów stolica innowacji.
Najsłabiej rozpoznawalne przez Polaków są hasła promocyjne: Katowic (Katowice dla odmiany), Olsztyna (Olsztyn – ogród natury) i Szczecina (Szczecin Floating Garden).
fot. UM Lublin
Dodaj swój komentarz