Do końca lutego w 500 sklepach sieci Stokrotka w Polsce będzie można zakupić jabłka od lubelskich sadowników – Jabłko Lubelskie. Owoce kupimy też w dwóch E.Leclercach w Lublinie.
Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci Stokrotka na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br. natomiast w sklepach E.Leclerc na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.
„Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów” – wyjaśnia Jarosław Stawiarski, Marszałek Województwa Lubelskiego.
Pod marką Jabłko Lubelskie klienci sklepów Stokrotka i E.Leclerc mają do wyboru takie odmiany jak: Ligol, Jonagored i Red Prince, której LubApple jest jedynym producentem w Polsce. Owoce firmy są dostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie.
Jabłko Lubelskie pochodzi z malowniczych terenów Lubelszczyzny słynącej z długoletnich tradycji sadowniczych. Wyróżnia je najwyższa jakość oraz doskonałe walory smakowe. Swoje zalety zawdzięcza znakomitym warunkom klimatycznym i glebowym oraz starannym uprawom, opartym na solidnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie sadownictwa.
Czytaj także: Jabłko Lubelskie w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka
„Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców” – mówi Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple, właściciela marki Jabłko Lubelskie.
Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce.
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego na promocję „Jabłko Lubelskie” wydał 595 000 złotych.
Dodaj swój komentarz