Lubelskie jabłka ruszają na podbój Polski. Trafią do sklepów Stokrotka i E.Leclerc

Jabłko lubelskie trafi do sklepów sieci Stokrotka i E.Leclerc | mat. prasowe
PARTNER SERWISU

Do końca lutego w 500 sklepach sieci Stokrotka w Polsce będzie można zakupić jabłka od lubelskich sadowników – Jabłko Lubelskie. Owoce kupimy też w dwóch E.Leclercach w Lublinie.

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci Stokrotka na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br. natomiast w sklepach E.Leclerc na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.

„Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów” – wyjaśnia Jarosław Stawiarski, Marszałek Województwa Lubelskiego.

Pod marką Jabłko Lubelskie klienci sklepów Stokrotka i E.Leclerc mają do wyboru takie odmiany jak: Ligol, Jonagored i Red Prince, której LubApple jest jedynym producentem w Polsce. Owoce firmy są dostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie.

Jabłko Lubelskie pochodzi z malowniczych terenów Lubelszczyzny słynącej z długoletnich tradycji sadowniczych. Wyróżnia je najwyższa jakość oraz doskonałe walory smakowe. Swoje zalety zawdzięcza znakomitym warunkom klimatycznym i glebowym oraz starannym uprawom, opartym na solidnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie sadownictwa.

Czytaj także: Jabłko Lubelskie w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka

„Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców” – mówi Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple, właściciela marki Jabłko Lubelskie.

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego na promocję „Jabłko Lubelskie” wydał 595 000 złotych.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.