Lubelskie jabłka ruszają na podbój Polski. Trafią do sklepów Stokrotka i E.Leclerc

51149915 749479998770067 8869207891165315072 o 1
Jabłko lubelskie trafi do sklepów sieci Stokrotka i E.Leclerc | mat. prasowe

Do końca lutego w 500 sklepach sieci Stokrotka w Polsce będzie można zakupić jabłka od lubelskich sadowników – Jabłko Lubelskie. Owoce kupimy też w dwóch E.Leclercach w Lublinie.

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci Stokrotka na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br. natomiast w sklepach E.Leclerc na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.

„Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów” – wyjaśnia Jarosław Stawiarski, Marszałek Województwa Lubelskiego.

jablko2

Pod marką Jabłko Lubelskie klienci sklepów Stokrotka i E.Leclerc mają do wyboru takie odmiany jak: Ligol, Jonagored i Red Prince, której LubApple jest jedynym producentem w Polsce. Owoce firmy są dostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie.

Jabłko Lubelskie pochodzi z malowniczych terenów Lubelszczyzny słynącej z długoletnich tradycji sadowniczych. Wyróżnia je najwyższa jakość oraz doskonałe walory smakowe. Swoje zalety zawdzięcza znakomitym warunkom klimatycznym i glebowym oraz starannym uprawom, opartym na solidnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie sadownictwa.

Czytaj także: Jabłko Lubelskie w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka

„Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców” – mówi Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple, właściciela marki Jabłko Lubelskie.

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego na promocję „Jabłko Lubelskie” wydał 595 000 złotych.

jablko1

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.