ING Bank Śląski po raz kolejny ma dużą awarię. Nie działa system bankowości internetowej, aplikacja mobilna Moje ING i karty płatnicze.
Klienci ING Banku Śląskiego kolejny raz w ostatnich dniach nie mogą skorzystać ze swoich pieniędzy zgromadzonych na kontach. System Moje ING nie działa. Nie można zalogować się do bankowości internetowej www.ingbank.pl i aplikacji mobilnej Moje ING. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów.
Bank nie informuje jeszcze o przyczynach awarii i kiedy zostaną naprawione.
//Aktualizacja – 13.28
Aplikacja Moje ING już działa. Czekamy na informacje dotyczące bankowości internetowej oraz kart płatniczych.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię