Dramatyczne chwile przy drodze S12/S17. Pożar cysterny na MOP Markuszów [ZDJĘCIA]

Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17 | fot. OSP KSRG Markuszów

Siedem zastępów straży pożarnej interweniowało do pożaru cysterny na MOP Markuszów przy drodze S12/S17. Na szczęście w chwili zdarzenia w cysternie nie znajdowały się żadne niebezpieczne substancje.

Pożar cysterny na MOP Markuszów

Do zdarzenia doszło w poniedziałek (11.11) około godz. 19:40 przy drodze ekspresowej S12/S17 w kierunku Warszawy w miejscowości Olempin. Służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie o pożarze cysterny na parkingu MOP Markuszów Północ. Na miejscu interweniowało 7 zastępów straży pożarnej, w tym 22 strażaków, oraz policja.

Po dotarciu strażaków na miejsce okazało się, że ogień objął okolice osi cysterny. Strażacy od razu przystąpili do akcji gaśniczej, podając w natarciu dwa prądy wody. Kierowcy ciężarówki jeszcze przed rozwinięciem pożaru udało się odczepić naczepę od pojazdu. Jak ustalono, w chwili pożaru cysterna była pusta.

Jak nam przekazano, prawdopodobną przyczyną pożaru było zatarcie piasty osi naczepy. Powstałe w wyniku pożaru straty wstępnie oszacowano na kwotę 50 tys. zł.

ZDJĘCIA

Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17 | fot. OSP KSRG Markuszów
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17 | fot. OSP KSRG Markuszów
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17
Pożar cysterny na MOP Markuszów przy S12/S17 | fot. OSP KSRG Markuszów

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Niestety ale u tego przewoźnika i jego pseudo spółkach tak jest że nikt nie ogląda stanu technicznego a przeglądy idą pod stołem

  2. Jak się płaci po znajomości Inspektorom żeby nie kontrolowali stanu techicznego cystern L4BH to kontrolują solówki a kierowcy po wypłate chodzą po 3 razy jak go zastaną w tej norze