Chciała sprzedać sukienkę — straciła ponad 22 tys. zł

E-commerce, Sprzedaż online
fot. Pixabay

Policjanci otrzymali zgłoszenie o oszustwie przy sprzedaży sukienki. Sprzedająca, myślała, że ma do czynienia z uczciwym kupcem.

Sprzedając sukienkę za 100 zł straciła ponad 22 000 zł

27-letnia mieszkanka powiatu zamojskiego w minioną niedzielę na portalu społecznościowym ogłosiła, że chce sprzedać sukienkę za 100 złotych. Po krótkiej chwili odezwała się do niej osoba, informując, że jest zainteresowana zakupem.

Kliknęła przesłany jej link i podała dane

Napisała również, że opłaciła już przesyłkę kurierską. Do wiadomości dołączony był link. Po kliknięciu link 27-latka została przekierowana na stronę, gdzie w odpowiednie pola wpisała numer i PIN do swojej karty płatniczej. Po chwili zadzwoniła do niej osoba, przedstawiając się za pracownika banku.

Wtedy 27-latka zorientowała się, że padła ofiarą oszustów. Szybko zalogowała się na swoje konto internetowe, gdzie zobaczyła dwa przelewy wychodzące na łączną kwotę ponad 22 000 złotych. Zadzwoniła na infolinie banku i zablokowała dostęp do konta, karty oraz aplikacji. Później przyszła do komendy i zgłosiła sprawę zamojskim policjantom.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.