Sprzedaż i zakup nieruchomości jest obecnie bardzo trudna. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na pomoc w tej kwestii. Dobry doradca do spraw nieruchomości jest dzisiaj na wagę złota. Na co zwrócić uwagę przy wyborze biura i opiekuna?
Dlaczego warto skorzystać z usług pośrednictwa nieruchomości?
Kiedy sprzedajesz
Sprzedający chce zwykle otrzymać jak najlepszą cenę za swoją nieruchomość, a w dodatku szybko i bezproblemowo załatwić wszystkie formalności. Dla sprzedającego zawsze najważniejszym aspektem jest cena. W przypadku samodzielnego poszukiwania kupującego często można stracić na nieruchomości, bo upływ czasu doprowadza do obniżenia jej wartości (co ma jeszcze gorsze skutki, gdy nieruchomość nie jest zadbana i niszczeje), a kiedy kupujący już się znajdzie, sprzedający może popełnić błąd i zbytnio „zejść” z ceny. W konsekwencji sprzedaż nie będzie opłacalna.
Zadaniem biura nieruchomości jest znalezienie kupującego, który postanowi kupić nieruchomość w jej faktycznej cenie rynkowej, a więc tak, by sprzedający na tym nie stracił. Dodatkowo pośrednictwo nieruchomości kompleksowo obsługuje transakcje – przygotowuje wszystkie niezbędne dokumenty, weryfikuje postanowienia umów i najprościej rzecz ujmując, chroni interesy sprzedających.
Kiedy kupujesz
Kupujący zawsze dąży do kupienia jak najatrakcyjniejszej (biorąc pod uwagę własne kryteria) nieruchomości za jak najniższą cenę. Często poszukiwania takiej idealnej nieruchomości są bardzo mozolne i nie przynoszą spodziewanego rezultatu. Biuro pośrednictwa nieruchomości może znaleźć taką nieruchomość dla osoby zainteresowanej zakupem. Przyszły kupujący określa swoje wymagania, a biuro na tej podstawie przeszukuje i weryfikuje nieruchomości wystawione na sprzedaż.
Kolejnym krokiem jest pełna obsługa transakcji. Na tym etapie pośrednik nieruchomości sprawdza stan prawny mieszkania lub działki, pomaga w ich ocenie i wycenie, a tym samym doradza, czy zakup wybranej nieruchomości jest dla zainteresowanego opłacalny.

3 największe zalety współpracy z doradcą do spraw nieruchomości
Biuro nieruchomości pracuje na podstawie najwyższych standardów i w taki sposób, by sprostać wszystkim oczekiwaniom klientów. Dzięki współpracy z doradcą oszczędzasz czas oraz pieniądze i masz gwarancję bezpieczeństwa.
1. Oszczędność czasu
Dzięki współpracy kilku pośredników nieruchomości firma może szybciej znaleźć dla Ciebie odpowiednią nieruchomość lub szybciej znaleźć kupującego dla Twojej nieruchomości.
2. Oszczędność pieniędzy
Usługi biura pośrednictwa nieruchomości wcale nie są drogie. Specjaliści zajmują się wyceną nieruchomości i negocjują ich ceny, byś mógł zaoszczędzić jak najwięcej pieniędzy. Dzięki bardzo dużej bazie nieruchomości oraz klientów poszukujących mamy możliwość wyboru najbardziej opłacalnej oferty dla obydwu stron transakcji.
3. Gwarancja bezpieczeństwa
Wiedza i doświadczenie doradców zatrudnionych w sprawdzonym i doświadczonym biurze pozwala zawrzeć korzystne umowy i uniknąć nieporozumień oraz niekorzystnych zapisów. Dokładna weryfikacja stanu prawnego nieruchomości i wszystkich kwestii formalnych jest też gwarancją uniknięcia problemów z późniejszym przekazaniem nieruchomości.

Taką sprawdzoną firmą jest Big City Broker, która działa w branży pośrednictwa nieruchomości już od 8 lat i dysponuje ofertami, dzięki którym klienci mogą zaoszczędzić czas i pieniądze, a w dodatku zyskać gwarancję bezpieczeństwa swoich transakcji. Firma pośredniczy w zakupie i sprzedaży domów, mieszkań, lokali handlowych i usługowych oraz gruntów na terenie Lublina, Świdnika i okolic. O tego roku firma mieści się w Galerii Gala, w Lublinie przy ul. Fabryczna 2, na III piętrze.
Jeśli chcesz szybko sprzedać lub kupić nieruchomość, skontaktuj się z biurem nieruchomości Big City Broker www.bigcitybroker.pl.

Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię