Biedronka prosi klientów o szybki zwrot kaszy jaglanej. Sprawdź, czy masz ją w domu

Zdjęcie ilustracyjne | fot. shutterstock

Sieć Biedronka ma ważny komunikat dla swoich klientów. Biedronka prosi o szybki zwrot trzech partii kaszy jaglanej. Jedna z nich była sprzedawana w naszym regionie.

Prosimy o zwrócenie produktów oznaczonych do dowolnego sklepu sieci Biedronka – paragon nie jest wymagany, a opakowanie nie musi być kompletne. Wszystkim klientom, którzy zwrócą produkt przysługuje wymiana na towar z innej partii lub zwrot kosztów zakupu” – czytamy w komunikacie firmy SAWEX, opublikowanym na stronie Biedronki.

Chodzi o produkt Kasza jaglana Plony Natury 4x100g producent SAWEX o dacie trwałości i numerach partii: 05.08.2020 479PLBHM19DA19, 05.08.2020 489PLBHM19DA19, 05.08.2020 499PLBHM19DA19. Kasza jaglana była oferowana w sklepach w sześciu regionach zlokalizowanych w Gdańsku, Lubartowie, Krakowie, Skarbimierzu, Sosnowcu i Wojniczu.

Kasza jaglana, dostarczana do Jeronimo Martins Polska, podlega niezbędnym badaniom przed wprowadzeniem towaru do obrotu – w ich ramach uzyskano prawidłowe wyniki. Przeprowadzone badania wykazały trzykrotnie wynik prawidłowy, jednakże na prośbę firmy Jeronimo Martins Polska, w trosce o klientów, podjęliśmy decyzję o zwrocie kaszy jaglanej z podanymi numerami partii i terminem ważności do sklepów celem uniknięcia potencjalnej niezgodności produktu” – tłumaczono w komunikacie.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.