Awaria w ING Banku Śląskim. Problem z bankowością internetową

Zdjęcie ilustracyjne

ING Bank Śląski od kilku dni boryka się z problemami technicznymi usług bankowości internetowej. Dzisiaj klienci ponownie napotkali problemy, tym razem ze znikającą gotówką z konta.

 

Awaria banku ING Banku Śląskiego, która nastąpiła dzisiaj około godziny 10.00 zdenerwowała klientów, którzy zalali facebookową stronę banku krytycznymi komentarzami.

 

– Co się dzieje? Już trzy razy ta samą kwotę mam pobraną, kiedy zostaną zwrócone?

– To jest chyba jakiś kiepski żart?!?!?! Jakim cudem można komuś zrobić debet na koncie bieżącym i ściągnąć mu z konta dostępne środki?

– Co mam teraz zrobić jak przez te dzisiejsze awarie zostały mi dwukrotnie naliczone transakcje z 31.03.2017?

 

Co na to bank? – Mieliśmy duże problemy z systemem w godzinach od 10.00 do 13.00. Problem dotyczył nowego systemu bankowości internetowej. Musieliśmy go wyłączyć i uruchomić ponownie stary system, stąd te trudności – tłumaczy Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego.

 

Występowały trudności z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, ale płatności kartami przebiegały bez utrudnień. Bank zapewnia, że problemy z internetowym systemem bankowości powinny już zniknąć.

 

Klienci skarżą się także na znikające pieniądze z konta. – Jeśli chodzi o problem podwójnego księgowania to zapewniam, że anulujemy błędne transakcje – tłumaczy Piotr Utrata.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. dziś bank ING pobrał mi drugi raz kwotę wydana w sklepie Leroy z 31.03.2017