Awaria w ING Bank. Klienci banku mają problemy logowaniem do Moje ING. Nie można realizować płatności BLIK-iem, nie da się również wpłacić pieniędzy we wpłatomacie.
Awaria Moje ING
ING Bank Śląski potwierdza, że obecnie zmaga się z awarią systemu bankowości.
„Mamy problemy techniczne z logowaniem do Mojego ING i działaniem części jego funkcjonalności. Po zalogowaniu dostępne są jedynie podstawowe usługi, jak salda kont i zlecanie przelewów. Nie ma możliwości wykonywania płatności kodami BLIK i dostępu do modułu Makler. Nie działają wpłaty gotówki we wpłatomatach. Płatności kartą w terminalach płatniczych powinny działać prawidłowo” – informuje bank ING.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię