9 trików i waga idzie w dół | dietetyk poleca

Metamorfoza PROJEKT ZDROWIE POLSKIE CENTRA DIETETYCZNE - efekt PRZED i PO
Metamorfoza PROJEKT ZDROWIE POLSKIE CENTRA DIETETYCZNE - efekt PRZED i PO

Styczeń to idealny miesiąc żeby na spokojnie, w zrównoważonym tempie, rozpocząć walkę o wymarzoną, zdrową sylwetkę na letni sezon. Jeśli podejdziemy do tematu z głową i wystarczającym zaparciem, z pewnością uda nam się osiągnąć ten cel.

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo wprowadzenie kilku nieznacznych zmian w swoje codzienne życie może ułatwić zrzucenie zbędnych kilogramów. Poniżej przedstawiamy 9 prostych trików, mogących pomóc nam wygrać walkę o zdrową sylwetkę!

1. Spraw, aby zdrowe odżywianie stało się częścią Twojego stylu życia

Niech wybór zdrowych, pełnowartościowych produktów wejdzie Ci w nawyk.

2. Regularnie spożywaj posiłki

Staraj się spożywać posiłki o regularnych porach. Przyjmuje się, że powinniśmy spożywać 4 do 5 zbilansowanych kalorycznie posiłków w 3-4 godzinnych odstępach czasowych.

3. Pij wodę

Na jeden kilogram masy ciała powinniśmy dostarczyć naszemu organizmowi co najmniej 30 mililitrów wody. Codzienne picie odpowiedniej ilości wody, zmniejsza nasze spożycie kalorii oraz hamuje tycie.

4. Aktywnie spędzaj czas

Uprawiaj sport, połącz aktywność fizyczną ze zdrowym odżywianiem, praktykuj aktywny, zdrowy tryb życia.

5. Staraj się zwracać uwagę na kaloryczność posiłków

Nie musisz od razu wpadać w paranoję i liczyć co do kalorii każdy posiłek. Warto jednak zwracać uwagę na zawartość kaloryczną spożywanych dań oraz na substancje odżywcze w nich zawarte – unikajmy pustych kalorii!

6. Spacer z pracy i do pracy potrafi czynić cuda

Codzienny spacer może stać się Twoim rytuałem, czymś co robisz dla ciała i duszy, niech będzie to chwila dla Ciebie, w trakcie której odpoczywasz po ciężkim dniu przy okazji dostarczając sobie odrobinę ruchu i świeżego powietrza.

7. Zmierz swój obwód pasa

Kontroluj rezultaty swojego odchudzania, co kilka tygodni mierz obwód w pasie, efektów nie zobaczysz z dnia na dzień, ale w skali miesiąca obwód pasa powinien się zmniejszyć.

8. Zrób zdjęcie swojej sylwetki

Zrób zdjęcie swojej sylwetki. Następne zrobisz za kilka tygodni, jeśli zastosujesz się do pozostałych tricków, efekty będą zauważalne, a różnica pomiędzy dwoma zdjęciami da Ci motywację do dalszego działania!

9. Na imprezach chipsy zastąp sałatkami

Dopada Cię głód po spożyciu alkoholu? To jeden z największych wrogów odchudzania! Już samo spożycie dużej ilości piwa dostarcza nam dużej ilości kalorii, po co dokładać do tego dania fast food czy chipsy. Jeśli organizujesz imprezę, zadbaj zdrowe, pełnowartościowe przekąski.

Projekt Zdrowie Lublin

Naszym celem jest świadczenie kompleksowego wsparcia dietetycznego dla osób w każdym wieku. Współpracujemy zarówno z osobami chcącymi utrzymać aktualną sylwetkę, stracić zbędne kilogramy, z zaburzeniami żywieniowymi, jak i osobami chcącymi nauczyć się komponować lepiej zbilansowane posiłki.

Dieta nie musi być katorgą – cechuje nas indywidualne podejście do każdego klienta, dzięki czemu wspólnie dobieramy dietę najlepiej dopasowaną do jego stylu życia i potrzeb. Zapraszamy na darmową konsultację oraz na nasz fanpage, na którym poznacie wiele ciekawostek i tricków dotyczących zdrowego odżywiania.

PROJEKT ZDROWIE
POLSKIE  CENTRA  DIETETYCZNE

e-mail: [email protected]
ul. Ametystowa 16
20-577 Lublin
Tel. 512 575 156

lublin.projektzdrowie.info/

Dietetyk mgr Aneta Korniluk
Dietetyk mgr Aneta Korniluk


WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.