16-latek stracił świadomość po zażyciu środka odurzającego, trafił do szpitala

Zdjęcie ilustracyjne | fot. shutterstock

Lekarz stwierdził, że 16-latek wymaga hospitalizacji, ponieważ po zażyciu niewiadomych środków odurzających stracił świadomość. Policjanci zatrzymali 20-latka udzielającego substancje psychotropowe.

Do zdarzenia doszło kilka dni temu, kiedy 16-latek z powiatu włodawskiego trafił do szpitala po zażyciu środka odurzającego, po którym stracił świadomość. O sprawie zostali powiadomieni policjanci.

Policjanci wydziału kryminalnego włodawskiej komendy zatrzymali 20-latka z gm. Włodawa, który jak wynikało z ustaleń funkcjonariuszy, udzielił zakazane substancje dwóm 16-latkom.

Prokuratura zastosowała środek zapobiegawczy w postaci dozoru policji dla 20-latka. Mężczyzna musi 3 razy w tygodniu stawiać się na komendzie, ma zakaz kontaktowania się oraz zbliżania do pokrzywdzonych.

Mężczyźnie może grozić nawet do 10 lat więzienia.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.