ZTM szuka nowego operatora płatności bezgotówkowych

Biletomat stacjonarny na przystanku
Biletomat stacjonarny na przystanku | fot. Dominik Wąsik

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie szuka nowego operatora płatności bezgotówkowych na kolejne 4 lata. Zainteresowane firmy mają czas na złożenie oferty do 6 czerwca.

Płatność telefonem lub kartą za bilet

Wyłoniona firma przez najbliższe 4 lata będzie zobowiązana do umożliwienia Zarządowi Transportu Miejskiego w Lublinie organizację sprzedaży bezgotówkowej dokonywanej przy użyciu kart płatniczych, urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz innych urządzań realizujących sprzedaż biletów na rzecz ZTM.

Wykonawca w ramach zamówienia ma umożliwić dokonywanie płatności bezgotówkowych w następujących urządzeniach i kanałach sprzedaży:

  • 75 szt. stacjonarnych automatów biletowych BS 201
  • 90 szt. mobilnych automatów biletowych BM 100
  • 23 szt. mobilnych automatów biletowych BM 06
  • 25 szt. mobilnych automatów biletowych R&G
  • 15 szt. automatów mobilnych PIXEL
  • 492 szt. kasowników do obsługi zbliżeniowych kart płatniczych (EMV)
  • aplikację mobilną Lubika
  • sklep www Lubika

ZTM czeka na oferty zainteresowanych firm do 6 czerwca.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.