Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie szuka nowego operatora płatności bezgotówkowych na kolejne 4 lata. Zainteresowane firmy mają czas na złożenie oferty do 6 czerwca.
Płatność telefonem lub kartą za bilet
Wyłoniona firma przez najbliższe 4 lata będzie zobowiązana do umożliwienia Zarządowi Transportu Miejskiego w Lublinie organizację sprzedaży bezgotówkowej dokonywanej przy użyciu kart płatniczych, urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz innych urządzań realizujących sprzedaż biletów na rzecz ZTM.
Wykonawca w ramach zamówienia ma umożliwić dokonywanie płatności bezgotówkowych w następujących urządzeniach i kanałach sprzedaży:
- 75 szt. stacjonarnych automatów biletowych BS 201
- 90 szt. mobilnych automatów biletowych BM 100
- 23 szt. mobilnych automatów biletowych BM 06
- 25 szt. mobilnych automatów biletowych R&G
- 15 szt. automatów mobilnych PIXEL
- 492 szt. kasowników do obsługi zbliżeniowych kart płatniczych (EMV)
- aplikację mobilną Lubika
- sklep www Lubika
ZTM czeka na oferty zainteresowanych firm do 6 czerwca.
Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię