W związku z przebudową Placu Litewskiego, zmianie ulegnie funkcjonowanie komunikacji nocnej, a dokładnie punktu przesiadki w centrum miasta.
Nowym przystankiem przesiadki dla linii N1, N2 i N3 będzie plac Wolności, a linie nocne będą kursować ulicami Okopową i Lipową. Zmiana punktu przesiadkowego wpłynie również na przebieg tras linii nocnych. Dlatego w tym zakresie ZTM rozpoczyna konsultacje społeczne w wyniku, których zostaną zmodyfikowane obecnie funkcjonujące trasy linii nocnych.
Warianty przebiegu tras linii nocnych
Linia N1
Wariant I
os. Choiny – Koncertowa – Zelwerowicza – Choiny – Elsnera – al. Kompozytorów Polskich – Smorawińskiego – Chodźki – Obywatelska – Lubartowska – Wodopojna – Świętoduska – Bajkowskiego (powrót: Lubartowska) – Królewska – Wyszyńskiego – Bernardyńska – pl. Wolności – Narutowicza – Nadbystrzycka – Zana – Filaretów – os. Widok – Filaretów – Jana Pawła II – Krochmalna – Diamentowa – Romera – Nałkowskich – Żeglarska
Wariant II
Paderewskiego – Choiny – Elsnera – al. Kompozytorów Polskich – Smorawińskiego – Lipińskiego – Północna – Szeligowskiego – Gębali – Chodźki – Obywatelska – Lubartowska Wodopojna – Świętoduska – Bajkowskiego (powrót: Lubartowska) – Królewska – Wyszyńskiego – Bernardyńska – pl. Wolności – Narutowicza – Nadbystrzycka – Zana – Filaretów – os. Widok – Filaretów – Jana Pawła II – Krochmalna – Diamentowa – Romera – Nałkowskich – Żeglarska
Linia N2
Wariant I
os. Poręba – Granitowa – Jana Pawła II – Armii Krajowej – Orkana – al. Kraśnicka – B. M. Cassino – Wileńska – Głęboka – Sowińskiego – Al. Racławickie – Lipowa – Okopowa – Narutowicza – pl. Wolności – Bernardyńska – Wyszyńskiego – Królewska – Lubartowska (powrót: Wodopojna – Świętoduska – Bajkowskiego) – al. Tysiąclecia – Dworzec Gł. PKS – Lwowska – al. Andersa – Mełgiewska – Gospodarcza – Hutnicza – Łęczyńska – D. M. Majdanka – Grabskiego (powrót: al. Witosa – Krańcowa) – al. Witosa – Doświadczalna – Felin [- ŚWIDNIK: al. Jana Pawła II – al. Lotników Polskich – Racławicka – Kosynierów – gen. Okulickiego – Niepodległości – Świdnik Helikopter]
Wariant II
Gęsia – Jana Pawła II – Armii Krajowej – Orkana – al. Kraśnicka – B. M. Cassino – Wileńska – Głęboka – Sowińskiego – Al. Racławickie – Lipowa – Okopowa – Narutowicza – pl. Wolności – Bernardyńska – Wyszyńskiego – Królewska – Lubartowska (powrót: Wodopojna – Świętoduska – Bajkowskiego) – al. Tysiąclecia – Dworzec Gł. PKS – Lwowska – al. Andersa – Mełgiewska – Gospodarcza – Hutnicza – Łęczyńska – D. M. Majdanka – Grabskiego (powrót: al. Witosa – Krańcowa) – al. Witosa – Doświadczalna – Felin [- ŚWIDNIK: al. Jana Pawła II – al. Lotników Polskich – Racławicka – Kosynierów – gen. Okulickiego – Niepodległości – Świdnik Helikopter]
Linia N3
Wariant I
Skansen – Zbożowa – Sławinkowska – Willowa – Ducha – Sikorskiego – Al. Racławickie – Lipowa – Okopowa – Narutowicza – pl. Wolności – Zamojska – Lubelskiego Lipca ‘80 –
pl. Bychawski – Pocztowa – Dworzec Gł. PKP – Pocztowa – Kunickiego (powrót:
pl. Bychawski – Lubelskiego Lipca ’80 – Stadionowa – Gazowa – Dworzec Gł. PKP – Gazowa – Stadionowa) – Nowy Świat – Smoluchowskiego – Kruczkowskiego – Zemborzycka (powrót: Kunickiego) – Kunickiego – Abramowicka – Abramowice (zajeżdżanie na ul. Nowy Świat, Smoluchowskiego, Kruczkowskiego i Zemborzycką tylko w kierunku pętli Abramowice)
Wariant II
Skansen – Zbożowa – Sławinkowska – Willowa – Ducha – Sikorskiego – Al. Racławickie – Lipowa – Okopowa – Narutowicza – pl. Wolności – Zamojska – Lubelskiego Lipca ‘80 – pl. Bychawski – Pocztowa – Dworzec Gł. PKP – Pocztowa – Kunickiego (powrót: pl. Bychawski – Lubelskiego Lipca ’80 – Stadionowa –Gazowa – Dworzec Gł. PKP – Gazowa – Stadionowa) – Kunickiego – Zemborzycka – Kruczkowskiego – Zemborzycka (powrót: Kunickiego) – Kunickiego – Abramowicka – Abramowice (zajeżdżanie na os. Kruczkowskiego tylko w kierunku pętli Abramowice)
Konsultacje w powyższej sprawie odbywają się za pomocą sondy umieszczonej na stronie www.ztm.lublin.eu. Aby oddać głos wystarczy kliknąć na wybrany przez siebie wariant. Istnieje również możliwość przekazania autorskich propozycji tras, bezpośrednio na adres e-mailowy [email protected].
Dodaj swój komentarz