Apteka, piekarnia, firma budowlana, a może transportowa? Niezależnie od tego, jakim biznesem się zajmujesz, samochód dostawczy firmy Renault sprosta Twoim wymaganiom.
Firma Renault jest liderem sprzedaży samochodów z zabudową indywidualnie dopasowaną do najbardziej wyśrubowanych wymagań klienta. Zastanawiasz się nad zakupem samochodu dostawczego? Odpowiednie dobranie wersji zabudowy to kluczowy aspekt zakupu auta.
Samochód dobrze dopasowany do formatu biznesu powinien być jak dobrze dopasowana para butów.
No właśnie powinien, ale czy jest zawsze? Spraw, by samochód był dla Ciebie sprzymierzeńcem przy pokonywaniu codziennych wyzwań stawianych na Twojej biznesowej drodze. W tym celu zadaj sobie kilka podstawowych pytań – w jakim głównym celu kupujesz pojazd oraz co będzie najczęściej przewożone „na pace” – te banalne, zdawałoby się pytania, realnie ułatwiają Ci zakup auta odpowiednio dopasowanego do Twoich potrzeb.
Jeżeli już odpowiedziałeś sobie na powyższe pytania, kolejnym pytaniem to, jaka zabudowa samochodu najlepiej będzie pasować do Twojego modelu biznesowego? Odpowiedź otrzymasz w salonie sprzedaży Carrara przy ul. Lwowskiej 1 w Lublinie – profesjonalna obsługa odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania, tak by samochód był w stu procentach dopasowana do twoich potrzeb.
Carrara Koncesjoner Renault już od 1991 roku reprezentuje markę Renault w Lublinie, a od 2010 r. jako nieliczni w Polsce zostaliśmy mianowani Centrum Obsługi Firm RENAULT PRO+. Firma specjalizuje się w obsłudze klienta biznesowego, a jednym z filarów działalności jest obsługa wyszkolona na najwyższym poziomie – jej kompetencje wykraczają poza kompetencje salonowe.
Rodzaje zabudowy samochodów dostawczych
Zabudowy podwozi samochodów dostawczych można podzielić na te fabryczne – oferowane przez producenta oraz na dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. „Zabudowy fabryczne” to standardowe wersje, importowane prosto z fabryki do Carrara Koncesjoner Renault w Lublinie. Jednak co zrobić, kiedy wśród wielu rozwiązań oferowanych przez producenta nie odnalazłeś tego, czego szukasz? – Zespół Carrara wyjdzie naprzeciw Twoim potrzebom.
Firma zaprojektuje zabudowę samochodu, tak by sprostała najbardziej wyśrubowanym wymaganiom – współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami posiadającymi akredytację Renault. Takie auta są rejestrowane i homologowane, z przeznaczeniem jakiego klient potrzebuje. O wysokiej jakości standardów firmy świadczy fakt, że wysyła zabudowy na cały świat.
Komentarz eksperta:
„Rodzaj popularnej zabudowy to izotermy z agregatem lub bez. Dopasujemy wykazywany zakres temperatur specjalnie pod specyfikę klienta. Izotermy znajdują wykorzystanie przy przewożeniu żywności oraz towarów delikatnych takich jak leki.
W branży budowlanej – bardzo popularne auta to samochody o zabudowie brygadowej – tzw. Brygadówki. 7-osobowe w fabrycznej wersji zabudowy. Z uwagi na swoją specyfikę działania w terenie, wywrotki z kabiną sprawdzą się doskonale na placu budowy. Znając konkretną specyfikę i przeznaczenie użytkowe klienta, dopasowujemy auto indywidualnie.
Jako doradca do spraw aut Dostawczych Renault + przechodzimy szereg szkoleń. Szkolimy się bezpośrednio u „zabudowców”, czyli wyspecjalizowanych firm dostarczających auta zabudowane. Zabudowca mówi nam często, na co zwrócić uwagę przy wyborze bazy do zabudowy. Klient może być spokojny. Sprzedajemy samochody i zabudowy, czyniąc z nich jedność” – mówi Tomasz Szymczyk, doradca Handlowy Renault Pro +.
Auta dostawcze dzieli się na te z zabudową robioną na podwoziach oraz na tak zwane furgony. Zabudowy na podwoziach, czyli skrzynie ładunkowe z plandeką i skrzynia sypialna, lub znajdujące idealne zastosowanie w branży budowlanej wywrotki z kabiną mieszczącą nawet do siedmiu osób.
Furgony to między innymi izotermy (transport leków i żywności) lub pojazdy przystosowane do transportu większej ilości osób. Zabudowa furgonowa nadwozia posiada sztywny dach, a jej ściany są zamknięte. Furgony posiadają odchylane drzwi tylne oraz często odchylane lub przesuwane drzwi boczne.
Wśród wieli sprawdzonych modeli Renault, największym uznaniem klientów cieszy się Renault Master. Ten niezawodny, bezawaryjny, odporny na trudne warunki samochód dostawczy na stałe wpisał się w model biznesowy niejednej polskiej firmy. Jest najchętniej wybieranym autem wśród klientów – Renault Master został liderem sprzedaży aut dostawczych w 2018 roku. Samochody Renault Master są największe i najchętniej wybierane przez klienta, oferowane wersje fabryczne nadwozia oferują wszechstronność zastosowania modelu – skrzynie, wywrotki na podwoziach, lawety oraz 17 miejscowy autobus.
Renault Trafic to kompaktowa wersja większego kuzyna, znajdująca zastosowanie zarówno w długiej trasie, jak i w przypadku konieczności odnalezienia się w przestrzeni miejskiej. Jeśli jednak nastawiony jesteś głównie na pokonywanie tras miejskich – wybierz Renault Kangoo, ten zgrabny i zwinny niczym kangur, mini samochód dostawczy znajdzie miejsce wszędzie tam, gdzie nie znajdą go większe modele. Samochód ten znajdzie doskonałe zastosowanie na przykład w piekarni – kiedy z samego rana i mimo dużego ruchu, szybko i z gracją kangura przemierzy miasto, dostarczając do sklepów świeże, jeszcze ciepłe wypieki.
Renault to lider sprzedaży samochodów dostawczych w 2019 roku.
Samochód dostawczy – nowy czy używany?
Używane samochody kuszą niższą ceną. Pamiętaj jednak, że samochody dostawcze stworzone są z myślą o pokonywaniu długich tras – tego typu auto pokonuje średnio około 200 000 km rocznie, przy czym żywność takiego auta to ok. 1 milion km. Ciężko jest więc trafić na egzemplarz z niskim przebiegiem oraz dobrym stanem technicznym, co jest z kolei kluczową kwestią, ponieważ na Twój samochód czekają setki kilometrów do pokonania.
W świecie biznesu czas jest wartością porównywalną do pieniędzy – zaoszczędź miesiące poświęcone na poszukiwania tego „jedynego” modelu w akceptowanym stanie technicznym oraz godziny i dni spędzone na niespodziewanych serwisach u mechanika.
Komentarz eksperta:
„Mój klient miał do wyboru kupić auto z rynku wtórnego albo nowe. Wykonałem dla niego kalkulację, która wykazała, że opcja nowego auta, okaże się bardziej opłacalna. Nie muszę przekonywać klientów do zakupu nowego auta, klient po tygodniu oglądania aut używanych ma dosyć jeżdżenia, bo to pojazdy zjeżdżone, wyeksploatowane. Dlatego, zamiast inwestować w auta używane, dodatkowe fundusze. Warto wykorzystać tę gotówkę na wkład własny” – mówi Tomasz Szymczyk, doradca Handlowy Renault Pro+.
Stosunek ceny do jakości zdecydowanie przemawia za autem nowym. Renault to lider sprzedaży samochodów dostawczych w 2019 roku. Samochody z oferty Renault Carrara Lublin mianowanego Centrum Obsługi Firm RENAULT PRO+, to modele sprawdzone, wybrane w sposób pragmatyczny. Atrakcyjne warunki leasingu to tylko kolejny atut oferty firmy.
Przykładowa kalkulacja wykonana przez Tomasz Szymczyk doradca Handlowy Renault Pro+:
• 45% – wpłaty własnej – gotówka lub poprzednie auto w rozliczeniu
• 15% – opcja wykupu
• 4 lata leasingu rata 1 500 zł netto
• Wartość auta 110 000 zł netto
Więcej kalkulacji otrzymasz na miejscu w Renault Carrara Lublin, będącego Partnerem programu PRO+.
Jak wygląda proces zakupowy auta z zabudową?
W trakcie pierwszej rozmowy w Renault Carrara Lublin zostaniesz zapytany o:
• przeznaczenie auta oraz jego ładowność.
Poruszą:
• aspekt zabudowy podwozia – doradca wybierze wersję, która celnie trafi w sedno Twoich potrzeb.
Dopasują:
• rodzaj napędu przód i tył – gdy zależy nam na naprawdę dużej ładowności, wybieramy napęd na przód. Dlaczego? Tylny napęd przy aucie do 3,5 tony może pozbawić samochód mocy ze względu na większe obciążenie tylnego mostu.
• silnik oraz jego możliwości.
Zaproponują:
• atrakcyjny sposób finansowania.
Komentarz eksperta:
„Należy pamiętać o dostosowaniu do ładowności, bo przeładowanie grozi kolosalnymi karami. Auta 3,5 tonowe to nie są pojazdy, zdolne przewieźć 3 tony. Konstrukcyjnie wytrzymałe, ale konsekwencje mogą być opłakane. Takie auto ma 1000 – 1300 kg ładowności. Trzeba pilnować ładowności” – wyjaśnia Tomasz Szymczyk, doradca Handlowy Renault Pro+.
Koszty najczęściej wybieranych kabin to:
• skrzynia + plandeka + kabina sypialna – około 30 – 40 tys. złotych
• skrzynia otwarta – około 10 tys. złotych
• kontener aluminiowy z windą – 56-60 tys. złotych
Koszt zabudowy przewyższa nieraz koszt samego samochodu dostawczego, ponieważ firma sprzedaje auto w całości, już w konkretnej zabudowie – gwarantuje klientom korzystne finansowanie. Gotowy samochód wraz z zabudową sprzedajemy z homologacją. Klient otrzymuje gotowy pakiet dokumentów, gotowych do rejestracji.
Dodaj swój komentarz