Najnowsze ogłoszenia (spoty)
Traf.to – aplikacja stworzona do wyszukiwania okazji, jej oferta jest skierowana zarówno do usługodawców, jak i usługobiorców. Z jednej strony możesz znaleźć realizatora usługi w dogodnym dla Ciebie terminie – mowa tutaj na przykład o zakładach fryzjerskich, fotografach czy kosmetyczkach, z drugiej zaś usługodawca może wypełnić przysłowiową lukę w grafiku.
Znajdź wolne terminy na usługi w okolic z Traf.to
Czy taka platforma łącząca usługodawcę z usługobiorca przyjmie się w dzisiejszych realiach? Pytanie to zadaliśmy Mateuszowi Maczkoskiemu, ekspertowi Instytutu Badań Rynkowych i znawcy branży inwestycyjnej oraz handlowej.
MM: Zdecydowanie tak! Najmocniejszym punktem oferty aplikacji Traf.to jest to, że jest ona całkowicie darmowa dla usługobiorcy. Usługodawcy ze wszystkich branż mogą nie tylko dodawać okazję w niższych cenach, ale również mogą za pomocą aplikacji zarządzać swoim salonem oraz udostępnić swój kalendarz klientom, którzy bez konieczności kontaktowania się z salonem będą mogli rezerwować terminy na przyszłość.
W dzisiejszych, zabieganych czasach często robimy wiele rzeczy na ostatni moment, stając nieraz przed obliczem braku dostępności pożądanej usługi w dogodnym dla nas terminie – dobrym przykładem są tutaj fryzjerzy czy dentyści, do których kolejki potrafią rozciągać się na miesiąc.
Czasem może również się okazać, że w ostatniej chwili usługobiorca odwołał umówioną wizytę – usługodawca musi liczyć się wtedy z tym, że w danym dniu obsłuży mniejszą ilość Klientów, a więc zarobi mniej, ponosząc te same koszty prowadzenia działalności. Czy nie lepiej w takiej sytuacji skorzystać z usług serwisu www.traf.to i zamieścić na nim ogłoszenie o dostępności usługi w danej dacie i godzinie?
MM: Usługodawcy mogą zupełnie za darmo prowadzić rezerwacje online do swojego salonu. Mamy już duży sukces ze względu na to, że chwilę po oficjalnym starcie mamy już około 150 usługodawców i około 2 tys. unikalnych użytkowników, których ilość z dnia na dzień się sukcesywnie powiększa.

Kto skorzysta najbardziej na działalności Traf.to?
MM: Każda osoba chcąca trafić okazję. Zarówno na zapełnienie dziury w grafiku, jak i na umówienie wizyty w dogodnych godzinach. W tym miejscu należy również wspomnieć, że aby ułatwić usługodawcom dodawanie nowych ofert, firma w tym celu stworzyła specjalną aplikację mobilną Traf.to Business, jest ona rozszerzeniem strony www.traf.to dla usługodawców, i pozwala jeszcze lepiej dopasować ofertę do wymagań Klienta, co oczywiście przynosi wymierne dla obu stron korzyści.
Co według Pana jest najmocniejszą stroną tego serwisu?
MM: Jego wszechstronność, polegająca na różnorodności branż, z którymi Traf.to chce współpracować. Przy dobrym zarządzaniu tym startupem, w krótkim czasie znajdziemy tam wiele ciekawych ofert wywodzących się z przeróżnych branż – mogą to być zakłady kosmetyczne, fotografowie ślubni, sale weselne, studia tatuażu, dentyści i prywatni lekarze czy nawet barmani i kucharze realizujący swoje usługi na prywatnych imprezach. Kolejną mocną stroną Traf.to jest strona internetowa tego serwisu. Strona www.traf.to posiada przejrzysty layout – z wyborem odpowiedniej usługi poradzą sobie zarówno osoby młode, jak i starsze. Tak więc jest to przystępna usługa, z której może skorzystać każdy.

Muszę jeszcze wspomnieć o zespole tworzącym od podstaw ten serwis. Jest to grupa młodych, ambitnych osób, które pomimo swojego wieku mogą pochwalić się wysokimi kwalifikacjami w zakresie marketingu, sprzedaży oraz IT. To, że pochodzą one właśnie z Lublina, jest mocą tej ziemi – ten region potrzebuje więcej podobnych inicjatyw i startupów. Uważam, że osoby mają w swoich rękach wszystkie narzędzia, aby firma w krótkim czasie zwiększała zakres o kolejne regiony Polski, a w przyszłości kto wie, może i Europy. Tym bardziej że już mam informacje, że członkowie zespołu planują prężnie rozwijać serwis o kolejne branże – warto śledzić jego działalność i odwiedzać stronę serwisu regularnie, bo nowe oferty będą pojawiały się codziennie.
No dobrze, ale na rynku jest przecież wiele podobnych serwisów. Dlaczego to właśnie Traf.to powinni wybrać konsumenci?
MM: Przede wszystkim, porównując Traf.to z konkurencyjnymi serwisami, należy pamiętać, że jest to całkowicie darmowa usługa. Serwis nie nalicza dodatkowych opłat ani od usługodawcy, ani usługobiorcy. Każdy usługodawca, który korzysta z usług innych portali do zarządzania salonem, również może wrzucić tutaj swoje „okazje” i znaleźć nowych klientów, a gdyby chciał przejść do Traf.to, jako swój główny portal do zarządzania salonem to ma to za darmo i nie musi zobowiązywać się umową lojalnościową, jak ma to miejsce w innych firmach.

Z perspektywy mieszkańca Lublina, serwis wyróżnia się na tle konkurencji jeszcze kilka innych powodów. Przede wszystkim, jest to lokalna inicjatywa – stworzona przez Lublinian, dla Lublinian, i to oni mają okazję jako pierwsi korzystać z usług serwisu. Takie okoliczności sprawiają, że pojawiające się w serwisie oferty będą z początku skrojone właśnie na mieszkańca Lublina – znajdzie on tam oferty ze swojego miasta, dostępne w dogodnych dla niego godzinach.
Promocja
Korzystając z aplikacji traf.to do 5 kwietnia 2022 roku przysługuje zniżka -30zł na jedną wybraną okazję. Warto się spieszyć, zanim przepadnie!

Traf.to – traf okazję na wizytę w dogodnym terminie. Zapraszamy do odwiedzenia strony www.traf.to, na której znajdziesz oferty usługodawców z Lublina. Użytkownicy telefonów z Androidem i iOS mogą pobrać na swoje telefony aplikację Traf.to. Firma planuje wciąż aktualizować ofertę o nowych usługodawców, więc śledź jej poczynania na bieżąco i nie przegap okazji do ustrzelenia pożądanej usługi!

Dodaj opinię