Ważny temat? Prześlij newsa!

W Lublinie pojawiła się nowa konkurencja dla Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl i Wolt. Na start nawet 40% rabatu

Dominik Wąsik

Lubelski rynek dostaw jedzenia na rowerze został podzielony między cztery duże firmy. Z amerykańskim Uber Eats konkurują holenderskie Pyszne.pl, fiński Wolt oraz od kilku dni estoński Bolt Food.

Bolt Food

fot. materiały prasowe

Nowy gracz na rynku dostaw jedzenia w Lublinie

Dotychczas lubelski rynek dostaw jedzenia przez aplikacje mobilne był podzielony między cztery największe platformy: Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl i Wolt. Od 1 października do tego grona dołączył kolejny gracz – Bolt Food, który rozpoczął działalność w Lublinie.

advertisement

Sprawdź, co oferują i czego szukają mieszkańcy Lublina

Jak działają aplikacje do zamawiania jedzenia?

Platformy takie jak Bolt Food łączą restauracje z klientami, pełniąc rolę pośrednika. Restauracje, które dołączają do aplikacji, zyskują możliwość dotarcia do nowych odbiorców, a tym samym zwiększenia sprzedaży.

Klienci natomiast otrzymują wygodny dostęp do menu wielu lokali w jednym miejscu – mogą porównać oferty, wybrać ulubione dania i zamówić je z dostawą pod wskazany adres.

Dzięki temu, że zamówienia są składane w pełni online, całość procesu jest szybka i przejrzysta – użytkownicy z góry widzą cenę posiłku, koszt dostawy oraz szacowany czas realizacji.

Bolt Food w Lublinie

Na początek w aplikacji dostępnych będzie kilkadziesiąt lokalnych restauracji, a kolejne mają dołączać sukcesywnie. Zamówienia w Lublinie będą realizowane codziennie w godzinach od 11:00 do 23:00.

Aby skorzystać z usługi, wystarczy pobrać aplikację Bolt Food na smartfon, dodać kartę płatniczą lub wybrać płatność BLIK, a następnie wyszukać restaurację bądź kategorię potraw. Przed potwierdzeniem zamówienia klient widzi całkowitą cenę oraz przewidywany czas dostawy.

– Bardzo nas cieszy, że mieszkańcy Lublina mogą od dziś korzystać z Bolt Food i poznawać smaki lokalnych restauracji dzięki naszej aplikacji. Polska mapa Bolt Food dynamicznie się powiększa, a Lublin jest jej ważnym punktem – mówi Łukasz Turczyński, Senior General Manager Bolt Food w Polsce.

Promocja na start

Z okazji wejścia na rynek firma przygotowała specjalną ofertę: 40% zniżki na pierwsze zamówienie, 30% na każde kolejne oraz rabat na dostawę. Promocja obowiązuje do końca października, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, promocja może zostać przedłużona do końca listopada.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Redaktor naczelny Spotted Lublin, związany z portalem od jego powstania w 2016 roku. Na co dzień śledzi to, czym żyje miasto – od zdarzeń drogowych, przez miejskie inwestycje, po historie mieszkańców. Specjalizuje się w sprawach codziennych, które realnie wpływają na życie lokalnej społeczności. Jego materiały były wielokrotnie cytowane przez ogólnopolskie media, m.in. Onet, Interię i RMF24. Zna Lublin od podszewki – i stara się, by mieszkańcy byli zawsze na bieżąco.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

Najnowsze opinie:

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check