Do poniedziałku nie będzie można złożyć wniosku o dowód osobisty w dwóch Biurach Obsługi Mieszkańców prowadzonych przez Urząd Miasta Lublin. Wszystko przez braki kadrowe spowodowane Covid-19.
Urzędnicy chorzy na Covid-19
Utrudnienia dotyczą BOM-ów przy ul. Szaserów 13/15 oraz przy ul. Kleeberga 12a. Od środy (2.02) do poniedziałku (7.02) obie placówki nie będą obsługiwać spraw dotyczących dowodów osobistych oraz meldunków. Jest to spowodowane brakami kadrowymi. Część pracowników jest na zwolnieniach lekarskich.
Odbiór dowodu osobistego, w sytuacji gdy wniosek został złożony w BOM przy Szaserów 13-15 lub w BOM przy Kleeberga 12 a, w tych dniach będzie możliwy w Biurze Obsługi Mieszkańców przy ul. Wieniawskiej 14.
Wniosek o wydanie dowodu osobistego można złożyć w Biurach Obsługi Mieszkańców przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Filaretów 44 i ul. Wolskiej 11.
„W sprawach meldunkowych rekomendujemy korzystanie z platformy ePUAP lub skorzystanie z pozostałych Biur Obsługi Mieszkańców”
– mówi Monika Głazik z biura prasowego Urzędu Miasta Lublin.
Dodaj swój komentarz