Straż Miejska szuka pracowników. Jakie są wymagania i ile można zarobić?

Straż Miejska patrolująca Ogród Saski
Straż Miejska patrolująca Ogród Saski | fot. DW

Straż Miejska Miasta Lublin ogłosiła nabór na wolne stanowisko strażnika miejskiego. W planach jest zatrudnienie 2 osób, które będą chciały pracować nie tylko na rzecz bezpieczeństwa mieszkańców, ale również ochrony mienia i środowiska naturalnego. Jakie są wymagania i zarobki? Zobaczcie więcej informacji.

Nabór do Straży Miejskiej w Lublinie

Straż Miejska w Lublinie ogłosiła rekrutację na dwa stanowiska strażnika miejskiego-specjalisty. Osoby, które zdecydują się aplikować, będą pełnić funkcję oskarżyciela publicznego w Oddziale Dyżurnych, Planowania Pracy i Wykroczeń. To atrakcyjna propozycja dla tych, którzy szukają stabilnego zatrudnienia w służbie publicznej oraz cenią sobie możliwość rozwoju zawodowego.

Jakie wymagania trzeba spełnić?

Kandydaci muszą spełniać kilka kluczowych wymagań. Niezbędne jest ukończenie 21 lat, posiadanie obywatelstwa polskiego, minimum średniego wykształcenia oraz co najmniej trzyletniego stażu pracy. Dodatkowo konieczna jest dobra sprawność fizyczna i psychiczna, pełna zdolność do czynności prawnych oraz brak wyroków za przestępstwa umyślne. Ważna jest również znajomość ustaw regulujących działalność straży gminnych oraz przepisów kodeksu wykroczeń i postępowania administracyjnego.

Wśród dodatkowych atutów kandydatów wymienia się wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji lub bezpieczeństwa wewnętrznego, a także specjalistyczne kursy i szkolenia, takie jak te dotyczące ochrony danych osobowych czy uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.

Jakie są zarobki strażnika miejskiego?

Nowo zatrudnieni strażnicy mogą liczyć na wynagrodzenie w przedziale 4800-5300 zł brutto, z możliwością dodatków za wieloletnią pracę, a także szereg benefitów, w tym „13-tą pensję”, bezpłatne szkolenia, dostęp do basenu czy preferencyjne ubezpieczenie grupowe. Co istotne, umowa może być zawarta na czas nieokreślony, co zapewnia stabilność zatrudnienia.

Jak aplikować i do kiedy?

Osoby zainteresowane ofertą pracy mogą składać dokumenty aplikacyjne w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Podwale 3a do 16 września 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.