Spot promujący Polskę za 1,4 mln złotych

spot

„Tata zabrał nas na wakacje do Polski” – tak zaczyna się nowy film promujące Polskę, który został zrealizowany na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Mały chłopiec opowiada szkolnemu koledze o miejscach, jakie zobaczył w Polsce.

Spot powstał pod hasłem Polska. Gdzie niewiarygodne staje się rzeczywistością (ang. Polska – where the unbelievable happens).

W spocie dwóch chłopców rozmawia w brytyjskiej szkole. Jeden z nich opowiada o wizycie w Polsce, którą odwiedził wspólnie z rodzicami. W dwuminutowym video zobaczyć możemy wyłaniający się z morskich fal bursztynowy stadion w Gdańsku, walkę dzielnych rycerzy, poszukiwania Smoka Wawelskiego oraz wizytę na Giewoncie. Wszystko to odbywa się w czasie, gdy ojciec chłopca podpisuje kontrakty z polskimi partnerami. Nowy spot promujący Polskę przygotowany został na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP i emitowany będzie w mediach za granicą.

Za 60 sekundowy spot polskie MSZ zapłaciło 1,1 mln zł zaś Polski Instytut Sztuki Filmowej 300 tys. zł.

Czy spot jest wart uwagi oraz poniesionych kosztów?

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.