Ruszyła kampania Marki Lubelskie

Marka Regionalna LUBELSKIE to pionierska inicjatywa w skali kraju, promująca gospodarcze walory Lubelszczyzny poprzez wspieranie rodzimych produktów i usług.

Początki projektu sięgają 2007 roku, kiedy to został opracowany logotyp marki, który zarejestrowano jako znak towarowy LUBELSKIE. Jest on wyróżnieniem dla podmiotów gospodarczych i instytucji, które mogą poszczycić się wysokiej jakości, zdrowymi, ekologicznymi produktami i usługami. Koncepcja promocji obejmuje wspieranie produktów i usług, których wspólną cechą jest pochodzenie geograficzne i jakość ciesząca się uznaniem konsumentów. Atutem marki jest powszechność umożliwiająca przedsiębiorcom reprezentującym wszystkie branże uczestnictwo w procesie wzmacniania konkurencyjności regionu. Marka Regionalna LUBELSKIE po dwóch latach obecności na rynku regionalnym zdobywa znamiona marki pozytywnie kojarzonej i odbieranej wśród mieszkańców Lubelszczyzny. Naszym celem jest promocja markowych produktów nie tylko w województwie lubelskim, ale także poza granicami regionu i kraju.

O nadanie unikatowego znaku dla swoich produktów i usług, będącego gwarancją wysokiej jakości, mogą ubiegać się przedsiębiorcy, którzy spełniają określone w regulaminie warunki i potwierdzą swój udział w projekcie poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego.

Do tej pory charakterystyczną 'elką’ oznaczono 37 produktów. Ta edycja kampanii będzie prowadzona w całym województwie. Pojawią się billboardy, ulotki, a także spoty radiowe i telewizyjne.

fot. Marka Lubelskie

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.