Wystąpił błąd podczas weryfikacji tożsamości przy użyciu login.gov.pl – taki komunikat od poniedziałku widzą użytkownicy, podczas próby zalogowania się do strony Empatia.
„Wystąpił błąd podczas weryfikacji tożsamości”
Nie działa strona internetowa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej empatia.mpips.gov.pl. Co prawda strona Empatia sama w sobie działa, ale po próbie zalogowania się do strony przez Profil Zaufany wyskakuje komunikat: „Wystąpił błąd podczas weryfikacji tożsamości„.
Z informacji, jakie udało nam się uzyskać z departamentu odpowiedzialnego za portal empatia.mpips.gov.pl, problem z zalogowaniem się do portalu Empatia występuje od poniedziałku (30.08).
Od jednego z pracowników usłyszeliśmy, że błąd na stronie wynika z problemów z przesyłaniem danych pomiędzy Profilem Zaufanym a systemem Empatia, a tym samym nie da się zalogować do Empatia i wysłać wniosku.
Problem z logowaniem do Empatia przez Profil Zaufany do dziś nie został naprawiony, ale zostaliśmy zapewnieni, że „awaria zostanie naprawiona najszybciej, jak to możliwe”.
Portal Informacyjno-Usługowy Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Emp@tia” oferuje usługę złożenia elektronicznego wniosku o świadczenia: Rodzina 500 PLUS, Dobry start, Zasiłek rodzinny, Fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny, Świadczenia Rodzinne (Becikowe, Zasiłek Rodzinny, Pielęgnacyjne, Rodzicielskie).
Prosze o jak najszybsze naprawienie usterki.
Czemu nie mogę się zslogować na stronę MPT