PeoPay nie działa. Awaria bankowości elektronicznej Pekao24 w Banku Pekao

„Występują dziś przejściowe trudności z korzystaniem z serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay” – informuje Bank Pekao. Jak długo potrwa awaria bankowości elektronicznej w Banku Pekao?

Awaria serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay w Banku Pekao

Do awarii bankowości internetowej Banku Pekao doszło w czwartek około godz. 10. Klienci banku mają problemy w korzystaniu z serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay.

„Zalogowanie się do serwisów Pekao24 jest obecnie niemożliwe. Prosimy spróbować za kilka minut” – czytamy w komunikacie wyświetlającym się na stronie internetowej Pekao podczas próby zalogowania się na profil klienta.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.