PeoPay nie działa. Awaria bankowości elektronicznej Pekao24 w Banku Pekao

„Występują dziś przejściowe trudności z korzystaniem z serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay” – informuje Bank Pekao. Jak długo potrwa awaria bankowości elektronicznej w Banku Pekao?

Awaria serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay w Banku Pekao

Do awarii bankowości internetowej Banku Pekao doszło w czwartek około godz. 10. Klienci banku mają problemy w korzystaniu z serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay.

„Zalogowanie się do serwisów Pekao24 jest obecnie niemożliwe. Prosimy spróbować za kilka minut” – czytamy w komunikacie wyświetlającym się na stronie internetowej Pekao podczas próby zalogowania się na profil klienta.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.