Orlen Oil dalej z Motorem Lublin
Pierwszym tematem poruszonym podczas dzisiejszej (27.03) konferencji prasowej było przedłużenie umowy pomiędzy Motorem Lublin a sponsorem tytularnym. Orlen Oil pozostanie w tytule drużyny na kolejne sezony.
„Dzięki wsparciu, zaangażowaniu i wspólnemu dążeniu do perfekcji sięgnęliśmy po historyczne osiągnięcie – trzykrotne zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski na żużlu. To efekt ciężkiej pracy zawodników, sztabu oraz całego klubu, ale także stabilnej współpracy z ORLEN OIL, która daje nam pewność, że możemy mierzyć jeszcze wyżej. Wierzymy, że przed nami kolejne wyzwania i wielkie sukcesy, które dostarczą naszym kibicom niezapomnianych emocji” – powiedział Jakub Kępa, prezes zarządu Speedway Lublin S.A.

„Z dumą kontynuujemy współpracę z Orlen Oil Motor Lublin, który jest dla nas kluczowym partnerem w świecie żużla. Nasza współpraca to efekt połączenia pasji i ambitnych celów obu stron, co przekłada się na wspólne sukcesy i innowacje. Przykładem tego jest dedykowany olej RIDER Speedway, stworzony specjalnie z myślą o ekstremalnych warunkach żużlowych” – dodał Arkadiusz Trela, prezes zarządu Orlen Oil.
Bartosz Zmarzlik przedłużył kontrakt
Kolejną wspaniałą informacją było przedłużenie kontraktu pomiędzy Motorem Lublin a pięciokrotnym mistrzem świata, Bartoszem Zmarzlikiem, na sezony 2025 i 2026. „Jeśli pracuje się w takiej atmosferze, w takich warunkach, jakie panują w Lublinie, to naturalnie podejmuje się decyzję o kontynuowaniu współpracy” – powiedział Zmarzlik.

Kombinezony ze skróty jak za dawnych lat
Jakby tego było mało, kolejne wieści dotarły… z Mediolanu. Przez ostatnie trzy lata Motor Lublin dyktował warunki w PGE Ekstralidze (3-krotne mistrzostwo – red.), a teraz klub stał się również dyktatorem mody. Szaty na sezon 2025 zostały zaprezentowane na Piazza del Duomo, w sercu miasta, które wyznacza światowe trendy.
W tym roku zawodnicy Orlen Oil Motor Lublin wyjadą na tor w kombinezonach skórzanych, a nie w tradycyjnych kevlarach. W ten sposób klub chce oddać hołd tradycji i wykorzystać marketingowy potencjał, jaki niosą ze sobą tego rodzaju stroje. Według ustaleń Interii, koszt zakupu skórzanych kombinezonów mógł wynieść nawet 100 tys. zł.


Miliony od nowych sponsorów
Lubelscy żużlowcy podczas konferencji zaprezentowali zarówno dotychczasowych, jak i nowych sponsorów, którzy będą wspierać klub w nadchodzącym sezonie. W gronie sponsorów strategicznych znajdują się: Miasto Lublin, Województwo Lubelskie oraz Lubelski Węgiel Bogdanka. Drużynowy Mistrz Polski ma także 8 głównych partnerów oraz partnera motoryzacyjnego: Totalizator Sportowy, Mastermedia, Perła – Browary Lubelskie, Pawtrans, Soudal, Grupa PBI, Grupa Kom-Eko, GC Energy oraz Dealer BMW Best Auto Lublin.
Taki portfel sponsorów oznacza, że do lubelskiego klubu popłyną grube miliony. Pierwszy mecz w sezonie ekstraligi broniący tytułu Motor Lublin rozegra 11 kwietnia na wyjeździe z Falubazem Zielona Góra.

Ważny temat? Prześlij newsa!
Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.
Bądź na bieżąco z Lublinem!
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!
Dodaj opinię