Myślał, że rozmawia z pracownikiem banku. 44-latek stracił blisko 40 tys. zł

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay

Mężczyzna, myśląc, że rozmawia z pracownikiem banku, autoryzował przelewy ze swojego konta na serwisy zarejestrowane poza granicami Polski. 44-latek padł ofiarą oszustów i stracił blisko 40 tys. zł.

Oszustwo na pracownika banku

Na 4. komisariat Policji w Lublinie zgłosił się 44-letni mieszkaniec powiatu lubelskiego, który poinformował, że padł ofiarą oszustów. Zadzwonił do niego mężczyzna podający się za pracownika banku. Fałszywy pracownik departamentu ochrony powiedział, że zaobserwował podejrzane transakcje na rachunku 44-latka.

By uniknąć utraty pieniędzy, polecił pokrzywdzonemu wykonanie zleconych zadań na rachunku bankowym. Pod presją czasu mężczyzna zautoryzował kilka transakcji BLIK, jak również pozwolił na transfer oszczędności na zewnętrzne serwery” – mówi kom. Kamil Gołębiowski, oficer prasowy KMP w Lublinie.

Gdy emocje opadły, mieszkaniec powiatu lubelskiego zorientował się, że padł ofiarą oszustwa. Stracił prawie 40 tysięcy złotych.



Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Idiotów nie sieją, sami rosną. No i ruscy zarobili 😂😂😂😂 nie żal mi gościa. To się nazywa naturalna selekcja…