Ważny temat? Prześlij newsa!

MPK Lublin. Autobus nie odjechał, bo kierowcy się nie chciało

Spotted Lublin

W poniedziałek nasi czytelnicy spotkali się z niemiłą sytuacją. Kierowca autobusu nr 14 na przystanku park Bronowice nie rozpoczął kursu. Dlaczego?   O zdarzeniu zostaliśmy powiadomieni przez naszych czytelników. Chodzi o sytuację z poniedziałku, kiedy to kierowca autobusu MPK Lublin linii 14 nie zrealizował kursu. – Nie pozdrawiam kierowcy MPK linii 14 nr boczny 1840 […]

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Dominik Wąsik

W poniedziałek nasi czytelnicy spotkali się z niemiłą sytuacją. Kierowca autobusu nr 14 na przystanku park Bronowice nie rozpoczął kursu. Dlaczego?

 

O zdarzeniu zostaliśmy powiadomieni przez naszych czytelników. Chodzi o sytuację z poniedziałku, kiedy to kierowca autobusu MPK Lublin linii 14 nie zrealizował kursu. – Nie pozdrawiam kierowcy MPK linii 14 nr boczny 1840 nr rej LU 818CP, który w poniedziałek około godz. 16.30 pod parkiem Bronowice wysiadł z autobusu i nie chciał pojechać dalej cyt. ,,bo mi się nie chce” – opisuje sytuację Pani Anna.

 

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy MPK Lublin. – Kurs obsługiwał jeden z naszych podwykonawców – firma MOTYL. Sprawdziliśmy na GPS-ie, wspomniany autobus faktycznie stał na tym przystanku ponad godzinę. Dlaczego? O odpowiedź poprosiliśmy przewoźnika. Kierowca nam nie zgłaszał żadnej awarii itp. – wyjaśnia Weronika Opasiak z MPK Lublin.

 

Autobus linii 14 zatrzymał się na przystanku park Bronowice 04 o godz. 16.24. Według GPS autobus wykonał na tym przystanku ponad godzinny postój.

 

– W sytuacjach, gdy udokumentowane są przypadki niewłaściwego zachowania kierowcy, nasze działanie jest stanowcze, a narzędziem do tego są kary finansowe nakładane na przewoźników. Dodatkowo przewoźnik – pracodawca wyciąga konsekwencje wobec kierowcy zgodnie z przyjętym regulaminem – mówi Monika Fisz, rzeczniczka ZTM w Lublinie.

 

Właściciel firmy MOTYL nie chce na razie komentować zdarzenia.

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

8 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
James
8 lat temu

Coś pechowa ta linia 14 mi jakiś miesiąc temu jednego dnia dwa razy autobus nie przyjechał po 20 minutach oczekiwania wsiadłem w inny. To było jednego dnia raz rano a raz wieczorem w druga stronę i ta sama linia nr 14.

Rudzi
8 lat temu

Poniedziałek!!! Ludzie kierowca też człowiek 😛

Marian
8 lat temu

KURCZE PIÓRO MOTYLA NOGA

John
8 lat temu

ciekawe czy Motyl płacił pensje jak należy… bo kierować za darmo też by mi się nie chciało….

Mimi
8 lat temu

Mpk niech zatrudnia na umowe o prace a nie jakies motyle pasie na czyims garbie!!!! Buractwo totalne! Pytanie: kto na to pozwala??? Zlikwidowac wreszcie smieciowki! Kiedys sie oplacalo zatrudniac a teraz juz nie???

Qerty
8 lat temu
Reply to  Mimi

Przecież w MPK każdy pracuje na umowie o pracę. To że u ciebie w biedrze musisz robić na smieciowce to wyłącznie twój problem

Twój Bóg
8 lat temu
Reply to  Qerty

Motyl to firma świadcząca usługi przewozów pasażerskich w obrębie miasta, jest podwykonawcą i pracodawcą wspomnianego kierowcy.

Kasia
8 lat temu

Za taką kasę i odpowiedzialną robotę i Mi by się nie chciało 🙂 Kto Winny zawsze Kierowca!

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Najnowsze teksty

Najnowsze opinie:

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check