Lidl przy ul. Koncertowej w Lublinie sprzedaje dziś towary z 25-procentową zniżką. Kolejki do kas ciągną się przez cały sklep, a ludzie przeciskają się między alejkami.
Wielka wyprzedaż w Lidlu to typowe czyszczenie regałów i magazynów na chwilę przed tymczasowym wstrzymaniem działalności sklepu na czas planowanego remontu. Specjalne ceny obowiązują na niemal cały asortyment znajdujący się w sklepie.
Wyprzedaż w Lidlu przy ul. Koncertowej w Lublinie
Wyprzedaż – z 25-procentową obniżką cen – spowodowana jest rozpoczynającą się jutro (4 września) modernizacją sklepu, która potrwa przed 5 tygodni. Od jutra Lidl przy ul. Koncertowej będzie nieczynny aż do czwartku 10 października, kiedy to nastąpi ponowne otwarcie sklepu po modernizacji.
Czytaj także: Lidl przy Koncertowej do remontu. Dzień przed zamknięciem -25% na całe zakupy
Z promocji wyłączone są: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.
W czasie remontu klienci będą mogli dokonywać zakupów w Lidlu przy al. Solidarności 50. Została dla nich przygotowana specjalna karta rabatowa w wysokości 5% na całe zakupy. Można ją odebrać do 3 września, robiąc zakupy na dowolną kwotę w sklepie przy ul. Koncertowej.
„Celem prac remontowych jest zmodernizowanie sklepu oraz zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów. Podczas remontu odświeżone zostanie całe wnętrze sklepu – m.in. wymienione zostaną płytki, oświetlenie, instalacja wentylacyjna oraz częściowo wyposażenie sklepu. Ponadto przewidziana jest rewitalizacja zieleni oraz parkingu” – informuje Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidl Polska.
Pełne wózki zakupów, puste półki sklepowe
Lidl na Koncertowej został otwarty punktualnie o godz. 7. Jeszcze przed samym otwarciem przed sklepem utworzyła się spora kolejka osób, które przyjechały z różnych części miasta specjalnie na wyprzedaż całego asortymentu.
Po wejściu do sklepu naszym oczom ukazało się całkowicie puste stoisko z alkoholem – to jednak zostało oczyszczone z towarów przez pracownice sklepu jeszcze przed rozpoczęciem wyprzedaży, ponieważ obniżka cen wszystkich towarów nie dotyczyła alkoholu (poza piwem) i papierosów.
Po kilkunastu minutach klienci opróżnili pierwsze skrzynki z cebulą, która była w promocji. Podobnie było z półkami z suchymi produktami m.in. makaronami, które klienci brali całymi pudełkami. Po niecałych 30-minutach od otwarcia działały już wszystkie kasy sklepowe, a kolejki z minuty na minutę się wydłużały.
„Po kilkunastu minutach klienci opróżnili pierwsze skrzynki z cebulą, która była w promocji.” Hehehe 🙂