W poniedziałek klienci Banku Pekao mieli problem z wypłatą gotówki z bankomatów Pekao SA. To wynik awarii, która dotknęła również klientów dokonujących płatności kartą płatniczą.
W poniedziałek od rana klienci Banku Pekao skarżyli się, że nie mogą podjąć gotówki, ani płacić kartami płatniczymi tego banku. Problemy występowały również z generowaniem kodów Blik oraz w pojedynczych przypadkach występowały problemy z wykonywaniem przelewów.
Wielu klientów było zaskoczonych, gdy podczas próby zapłaty za zakupy lub zatankowane paliwo na terminalu płatniczym odrzucało transakcję. – Zatankowałem paliwo na stacji, płacę kartą i zonk. Jestem uwięziony, Infolinia zajęta. Brawo” – skarży się pan Rafał, klient Banku Pekao.
Problemy występowały również przy wypłacie gotówki z bankomatów Pekao SA, które odrzucały kartę. Klienci chcący wypłacić gotówkę stanęli w ogromnej kolejce przed placówką Banku Pekao przy Krakowskim Przedmieściu w Lublinie.
„Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności z autoryzacją transakcji w bankomatach i terminalach płatniczych Banku Pekao SA. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności” – napisał Bank Pekao w komunikacie.
Dodaj swój komentarz