Lublin: Awaria bankomatów Pekao SA. Klienci ustawili się w długiej kolejce do banku

kolejka do banku pekao
Kolejka do placówki Banku Pekao przy ul. Krakowskie Przedmieście | fot. czytelnik Tomasz

W poniedziałek klienci Banku Pekao mieli problem z wypłatą gotówki z bankomatów Pekao SA. To wynik awarii, która dotknęła również klientów dokonujących płatności kartą płatniczą.

W poniedziałek od rana klienci Banku Pekao skarżyli się, że nie mogą podjąć gotówki, ani płacić kartami płatniczymi tego banku. Problemy występowały również z generowaniem kodów Blik oraz w pojedynczych przypadkach występowały problemy z wykonywaniem przelewów.

Wielu klientów było zaskoczonych, gdy podczas próby zapłaty za zakupy lub zatankowane paliwo na terminalu płatniczym odrzucało transakcję. – Zatankowałem paliwo na stacji, płacę kartą i zonk. Jestem uwięziony, Infolinia zajęta. Brawo” – skarży się pan Rafał, klient Banku Pekao.

Problemy występowały również przy wypłacie gotówki z bankomatów Pekao SA, które odrzucały kartę. Klienci chcący wypłacić gotówkę stanęli w ogromnej kolejce przed placówką Banku Pekao przy Krakowskim Przedmieściu w Lublinie.

„Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności z autoryzacją transakcji w bankomatach i terminalach płatniczych Banku Pekao SA. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności” – napisał Bank Pekao w komunikacie.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.