Ważny temat? Prześlij newsa!

Lidl nazywa SMS-y od Biedronki „dziwnym łańcuszkiem”. Sieć wydała oświadczenie

Spotted Lublin

W niedzielny wieczór Biedronka rozesłała do swoich klientów SMS-y, w których powiedziała wprost, że w Lidlu jest drożej niż w Biedronce. Na odpowiedź Lidla długo nie trzeba było czekać. Sieć właśnie wydała oświadczenie. Szokujące SMS-y od Biedronki W niedzielę (04.02) klienci Biedronki posiadający kartę Moja Biedronka lub aplikację Biedronka otrzymali wiadomości SMS. Biedronka w każdej […]

Lidl nazywa smsy od Biedronki „dziwnym łańcuszkiem”

Lidl nazywa smsy od Biedronki „dziwnym łańcuszkiem” | źródło: facebook.com

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin
Dodaj anonimowo Na żywo Przejdź do strony

W niedzielny wieczór Biedronka rozesłała do swoich klientów SMS-y, w których powiedziała wprost, że w Lidlu jest drożej niż w Biedronce. Na odpowiedź Lidla długo nie trzeba było czekać. Sieć właśnie wydała oświadczenie.

Szokujące SMS-y od Biedronki

W niedzielę (04.02) klienci Biedronki posiadający kartę Moja Biedronka lub aplikację Biedronka otrzymali wiadomości SMS. Biedronka w każdej z wiadomości porównała swoją poniedziałkową (05.02) ofertę produktów do oferty Lidla i wprost zakomunikowała, że w Lidlu jest drożej niż w Biedronce.

Wielu klientów Biedronki było zszokowanych tymi SMS-ami. Nie dowierzali, że Biedronka zniży się aż do takiego poziomu. Na wielu grupach Facebookowych zaczęły toczyć się dyskusje dotyczące tej akcji. Na Biedronkę wylała się fala hejtu.

O tym pisaliśmy tu: Biedronka wysyła do klientów sms-y. „W Lidlu drożej niż w Biedronce”. Klienci nie dowierzają!

Lidl: „dziwny łańcuszek”

Na odpowiedź Lidla nie trzeba było długo czekać. W poniedziałek (05.02) na Facebooku sieci Lidl Polska pojawił się post o treści: „Ej, też dostaliście wczoraj wieczorem ten dziwny łańcuszek?”. Ponadto sieć wydała oświadczenie, które dotarło do naszej redakcji. Treść oświadczenia publikujemy poniżej.

„Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. Dziś, tj. 05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) – 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% – 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek – 3,39 zł” – czytamy w oświadczeniu.

Sieć przekonuje, iż „konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, takie jak np. raport 'Koszyk Zakupowy’, przygotowany przez ASM Sales Force Agency”.

Biedronka rozdaje co 30 minut 800 zł klientom – loteria paragonowa

Biedronka rozdaje klientom 800 zł co 30 minut. Weź udział w akcji i wygraj darmowe zakupy. Trwa akcja „Szczęśliwe Paragony” Codziennie 32 zwycięzców. Możesz to być ty. Szczegóły

„W ostatnim raporcie, opublikowanym za grudzień 2023 zajęliśmy drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych. Z kolei według 'Faktu’ spośród czterech podmiotów objętych zestawieniem, koszyk 25 podstawowych produktów jest najtańszy w Lidlu (ceny zawarte w zestawieniu były z 23.01.2024 r.)” – informuje Lidl Polska.

Lidl Polska przypomina, że dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszą się takie akcje promocyjne jak m.in. Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo klienci mają też możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki.

Biedronka odpowiada

Do oświadczenia sieci Lidl odniosła się również Biedronka, która przesłała do naszej redakcji swoje stanowisko.

„Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów. Jesteśmy zdeterminowani, by w praktyce realizować hasło „Codziennie niskie ceny” w interesie naszych klientów. W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci” – mówi Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Ważny temat? Prześlij newsa!

Czekamy na Wasze informacje, zdjęcia i filmy.

Bądź na bieżąco z Lublinem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w naszym mieście.
Najciekawsze wiadomości ze spottedlublin.pl znajdziesz w Google News!

Spotted Lublin – Wiadomości Lublin

Od 2016 roku piszemy o życiu mieszkańców Lublina. Jesteśmy zawsze z nimi: informujemy, interweniujemy, pomagamy. Każdego dnia dostarczamy czytelnikom informacje z naszego miasta i regionu. Wielokrotnie zdobyte przez nas newsy trafiły do ogólnopolskiej prasy, telewizji, radia i Internetu. Jesteśmy jednym z największych portali w Lublinie, który według wyników oglądalności Google Analytics, w marcu 2022 r. odwiedziło ponad 1,7 mln UU.

Pozostałe teksty autora

Dodaj opinię

Powiadomienia
Powiadom o

Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając opinię akceptujesz regulamin. Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa Spotted Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

0 opinii
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Najnowsze teksty

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch spotify website search menu close arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long arrow-left-long arrow-down check check