Kolejne Wydziały Urzędu Miasta Lublin przenoszą się na ul. Spokojną 2

Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2
Nowa siedziba Urzędu Miasta Lublin, ul. Spokojna 2

Od 28 maja w nowej siedzibie UM Lublin pracuje już Wydział Spraw Administracyjnych dotychczas mieszczący się przy ul. Leszczyńskiego 20. Do końca tygodnia potrwa przeprowadzka Wydziału Zdrowia i Profilaktyki.

Po zmianie lokalizacji obsługa interesantów Wydziału Spraw Administracyjnych w zakresie ewidencji działalności gospodarczej odbywa się w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. Do piątku (5 czerwca) do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 – pokój nr 5.

Od poniedziałku, 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi (złożenie wniosku i wydanie dowodu) realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski.

Lokalizacje Biur Obsługi Mieszkańców, w których wydawane będą dowody osobiste:

  • BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
  • BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
  • BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
  • BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44.

W związku z przenoszeniem siedziby Wydziału Zdrowia i Profilaktyki w dniach 2-5 czerwca nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów tego Wydziału. Urzędnicy rekomendują w tym czasie załatwianie spraw drogą elektroniczną [email protected] lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Istnieje również możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach znajdujących się w poprzedniej lokalizacji przy ul. Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ul. Spokojnej 2.

Kontakty do wydziałów i biur Urzędu mieszczących się przy ul. Spokojnej 2 (II piętro):

  • Wydział Spraw Administracyjnych – sekretariat pok. 220, tel. 81 466 3500,
  • Wydział Zdrowia i Profilaktyki  – tel. 81 466 3400,
  • Biuro Obsługi Inwestorów – sekretariat pok. 278, tel. 81 466 2543,
  • Urząd Stanu Cywilnego – sekretariat pok. 262, tel. 81 466 1500,
  • Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – sekretariat pok. 282, tel. 81 466 1600.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.