Kolejna próba wyboru przewoźnika. Chodzi o 10 przegubowych autobusów do obsługi linii 20, 31 i 39

Trolejbus linii nr 159 na ul. Jana Pawła II
Trolejbus linii nr 159 na ul. Jana Pawła II | fot. Dominik Wąsik

Komisja złożona z pracowników Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie przedstawiła informacje z otwarcia ofert w przetargu komunikacyjnym. Chodzi o 10 przegubowych autobusów do obsługi wybranych kursów na liniach 20, 31 i 39.

Kto będzie wozić mieszkańców Lublina?

Wszystko na to wskazuje, że w najbliższych tygodniach rozstrzygnie się, kto będzie woził mieszkańców Lublina przez najbliższe 4 lata. Przetarg na nowego prywatnego przewoźnika wart jest 26,67 mln zł. W piątek w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego otwarto oferty dwóch firm.

Miasto średnią stawkę za jeden tzw. wozokilometr wyliczyło na 12,70 zł. Konsorcjum firm Irex-8 z Lublina i Irex-3 ze Świętochłowic zaproponowało mniej niż założony budżet, bo 12,69 zł. Z kolei konsorcjum APGG z Lublina swoje usługi wyceniło na 13,84 zł. Wszystkie kwoty podajemy brutto.

W pierwszej kolejności zostaną sprawdzone pod kątem poprawności formalnej, w tym kompletności złożonych dokumentów. W przypadku rozstrzygnięcia przetargu wybrany wykonawca będzie miał maksymalnie 30 dni na rozpoczęcie realizacji zadania.

Ogłoszony przez ZTM przetarg dotyczy świadczenia usług przewozu publicznego na terenie miasta dziesięcioma przegubowymi autobusami na liniach 20, 31 i 39. Ilość wozokilometrów na czas obowiązywania umowy (4 lata) została wyliczona na 2,1 mln wzkm.

Kolejna próba wyboru przewoźnika

Przypomnijmy, że jest to już drugie postępowanie na wyłonienie przewoźnika. W poprzednim ZTM unieważnił przetarg, ponieważ złożone w nim oferty przekraczały założony na ten cel budżet. Więcej: Kto będzie wozić mieszkańców Lublina? ZTM powtarza przetarg na obsługę trzech linii

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. A nawet jak przewoźnik zostanie wyłoniony, to w takim razie rozumiem, że linie 155, 22, 8 czy 3 – mało ludzi nimi podróżuje, skoro nadal nie będą jeździć na tych liniach autobusy/trolejbusy przegubowe. Ludzie po 23:00 nie mają jak dostać się do domów poza taksówkami albo z buta. Europejska stolica pseudokomunikacji 2023. Ale co tam, najważniejsze w tym mieście są masowe wycinki drzew i obsesyjne sypanie soli. Na to są pieniądze, na komunikację nie ma.