Jakie kwoty miasto Lublin wydatkowało z budżetu na cele promocyjne i informacyjne w lokalnych mediach w 2020 roku? Postanowiliśmy się temu przyjrzeć.
Ile Urząd Miasta Lublin wydaje w lokalnych mediach?
Publikujemy zestawienie wszystkich wydatków (ogłoszenia, życzenia, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, obwieszczenia i inne) w podziale na lokalne media w Lublinie. W 2020 roku urzędnicy wydali na media ponad 351 tys. złotych. Urzędnicy najchętniej wybierali jako źródło promocji Kurier Lubelski i Wyborczą Lublin.
Kurier Lubelski, Polska Press Sp. z o.o. – 156 942,50 PLN
Wyborcza Lublin, Agora S.A. – 87 799,87 PLN
Onet Lublin, Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. – 25 584,00 PLN
Dziennik Wschodni, Corner Media Sp. z o.o. – 21 092,80 PLN
Dziennik Wschodni oraz Radio Lublin, Sun&More Sp. z o. o. – 17 835,00 PLN
Radio Lublin, Radio Lublin S.A. – 10 900,00 PLN
TVP3 Lublin, Telewizja Polska S.A. – 6 150,00 PLN
Polskie Radio, Polskie Radio S.A. – 6 150,00 PLN
Lubelski.pl, Medialny 24 sp. z o. o. – 4 515,00 PLN
Panorama Lubelska, Towarzystwo Mediów Lokalnych w Lublinie – 4 400,00 PLN
LAJF, KONO Media Sp. z o.o. – 3 152,49 PLN
Nowy Tydzień, Grupa Medialna ITM Sp. z o.o. – 2 638,00 PLN
Lubelska.tv, PK Productions sp. z o.o. – 1 598,50 PLN
Pełen wykaz wydatków na media z poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Lublin oraz jednostek budżetowych za rok 2020 znajdziecie poniżej.
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Organizacji Urzędu:
- publikacja w prasie w wersji elektronicznej informacji o liście jednostek nieodpłatnego poradnictwa na terenie miasta Lublin oraz publikacja na łamach Dziennika Wschodniego w wersji elektronicznej plakatu promującego system nieodpłatnej pomocy prawnej; Corner Media Sp. z o.o. – 1.323,52 zł;
- publikacja w prasie w wersji papierowej i elektronicznej informacji o liście jednostek nieodpłatnego poradnictwa na terenie miasta Lublin oraz publikacja na łamach Kuriera Lubelskiego w wersji papierowej i elektronicznej plakatu promującego system nieodpłatnej pomocy prawnej; PolskaPress Sp. z o.o. – 5.473,50 zł;
- publikacja na łamach Gazety Wyborczej w wersji papierowej i elektronicznej informacji o liście jednostek nieodpłatnego poradnictwa na terenie miasta Lublin; Agora S.A. – 560,88 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Ochrony Środowiska:
- działania promocyjne w ramach autorskiego projektu pt. „Akcja segregacja” na łamach Kuriera Lubelskiego; działania promocyjne w ramach autorskiego projektu pn. „Koalicja antysmogowa” na łamach Kuriera Lubelskiego; Polska Press Sp. z o.o. – 12.300,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Biurze Zarządzania Energią (ogłoszenia sfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej):
- publikacja na łamach Dziennika Wschodniego ogłoszenia dotyczącego terminów i sposobu konsultacji społecznych dokumentu pt. „Strategia rozwoju elektromobilności w Lublinie” finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu GEPARD II; Corner Media Sp. z o. o. – 450,00 zł;
- publikacja na łamach Kuriera Lubelskiego ogłoszenia dotyczącego terminów i sposobu konsultacji społecznych dokumentu „Strategia rozwoju elektromobilności w Lublinie” finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu GEPARD II; Polska Press Sp. z o.o. – 615,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Sportu i Turystyki:
- działania promocyjne w zakresie realizacji autorskiego projektu upamiętniającego jubileusz 70-lecia Motoru Lublin na łamach Kuriera Lubelskiego; działania promocyjne programu Sportowy Talent na łamach Kuriera Lubelskiego; Polska Press Sp. z o.o. – 45.000,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Funduszy Europejskich:
- przeprowadzenie radiowo-internetowej kampanii promocyjnej dla projektu „Poprawa warunków kształcenia zawodowego poprzez budowę i wyposażenie stacji diagnostycznej przy Zespole Szkół Samochodowych w Lublinie”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, emisja spotu radiowego na antenie Radia Lublin S.A. oraz publikacja baneru reklamowego na stronie dziennikwschodni.pl; Sun&More Sp. z o. o. – 17.835,00 zł;
- przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej dla projektu „Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, emisja spotu radiowego na antenie Radia Lublin S.A. oraz publikacja baneru reklamowego na stronie radio.lublin.pl; Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Lublinie – 10.900,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Biurze Rady Miasta:
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Dziennik Wschodni, Corner Media Sp. z o. o. – 1.927,03 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Agora S.A. – 1.845,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Medialny 24 sp. z o. o. – 1.200,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Ringier Axel Springer Polska Sp. z o. o. – 4.243,5 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Kurier Lubelski, Polska Press sp. z o. o. – 5.658,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Grupa Medialna Itm sp. z o. o. – 984,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Pk Productions sp. z o.o. -184,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Kono Media Sp. z o. o. – 1.076,25 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Biurze Centrum Współpracy Międzynarodowej:
- promocja obchodów 30. rocznicy I wolnych wyborów samorządowych pod nazwą „30 lat minęło” w ramach autorskiego projektu Kuriera Lubelskiego; Polska Press Sp. z o.o. – 12.300,00 zł;
- publikacja artykułów sponsorowanych w Dzienniku Wschodnim w ramach promocji Kongresu Współpracy Transgranicznej 2020; Corner Media Sp. z o. o. – 10.639,50 zł;
- promocja Lublina w ramach autorskiego projektu „SuperMiasta” przygotowanego z okazji 30. rocznicy I wolnych wyborów samorządowych w krajowym i lokalnym wydaniu Gazety Wyborczej i serwisie Wyborcza.pl; Agora S.A. – 35.000,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Strategii i Przedsiębiorczości:
- współpraca w związku z wydaniem dodatku do Gazety Wyborczej pt. ”Biznes Lubelski 2020” oraz realizacja świadczeń reklamowych; współpraca w związku z wydaniem dodatku do Gazety Wyborczej „Studiuj z Głową”; Agora S.A. – 16.674,00 zł;
- materiał promujący Miasto Lublin w Dodatku „Setka Kuriera” Kuriera Lubelskiego; Polska Press Sp. z o.o. – 5.000,00 zł;
- publikacja materiału promującego Strategię Rozwoju Miasta Lublin; przygotowanie materiału promującego lubelski ekosystem branży IT; Panorama Lubelska, Towarzystwo Mediów Lokalnych w Lublinie – 4.400,00 zł;
- materiał promujący Miasto Lublin w Dodatku „Złota Setka” Dziennika Wschodniego; Corner Media Sp. z o. o. – 5.000,00 zł;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Kultury:
- reklama Sylwestra Miejskiego w Gazecie Wyborczej w dniach 20-31.12.2019; Wyborcza.pl; Agora S.A. – 1.199,99 zł;
- usługa reklamowa w związku z promocją 450-lecia obchodów Unii Lubelskiej polegająca na opracowaniu layoutu i szaty graficznej, opracowaniu redakcyjnym, składzie oraz korekcie tekstu, publikacji kolumny gazetowej w styczniowym wydaniu tygodnika „Nowy Tydzień”; Grupa Medialna ITM Sp. z o. o. – 670,00 zł;
- publikacja materiałów poświęconych wydarzeniom związanym z obchodami 40. rocznicy Lubelskiego Lipca, przemianom ustrojowym, jakie miały miejsce w lipcu ’80 oraz realizacja cyklu o tematyce związanej z “Lubelskim Lipcem” w zakresie Akcji w 4 wydaniach Gazety Wyborczej o zasięgu lokalnym (zwanych dalej „Tygodnik Lublin”); Agora S.A.; reklama internetowa naboru wniosków do dużych nagród w dziedzinie kultury w gazecie Wyborczej Lublin – 16.415,00 zł;
- reklama internetowa na portalu Lubelski.pl naboru wniosków do dużych nagród w dziedzinie kultury; Medialny 24 sp. z o. o. – 615,00 zł;
- reklama internetowa naboru wniosków do dużych nagród w dziedzinie kultury w Kurierze Lubelskim; Polska Press sp. z o. o. – 738,00;
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Kancelarii Prezydenta:
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Dziennik Wschodni, Corner Media Sp. z o.o. – 1.752,75 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; działania promocyjne w ramach autorskiej akcji Gazety Wyborczej „Kobieta na medal; Agora S.A. – 15.375,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Nowy Tydzień, Grupa Medialna ITM Sp. z o.o. – 984,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; LAJF, KONO Media Sp. z o.o. – 1.076,25 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; kampania promocyjna akcji „Rozlicz PIT w Lublinie” na stronach portalukurierlubelski.pl; działania promocyjne w ramach akcji „Lubelskie na dobre!” na łamach Kuriera Lubelskiego oraz w serwisie kurierlubelski.pl; Polska Press Sp. z o.o. – 63.708,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; publikacja reklamy w wydanie prasowe i internetowe Lubelski.pl promującej akcję „Lubelska Karta Miejska”; Lubelski.pl, Medialny 24 Sp. z o.o. Sp. Komandytowa –2.700,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; Lubelska TV, PK Productions sp. z o.o. – 1.414,50 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; TVP Lublin, Telewizja Polska S.A. – 6.150,00 zł;
- publikacja życzeń świątecznych wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych; zakup czasu antenowego na potrzeby promocji projektu „Rozlicz PIT w Lublinie”; emisja reklam w serwisach grupy RAS Tech na potrzeby promocji akcji „Lubelska Karta Miejska”; Fakt, Onet, Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. – 21.340,50 zł.
Wydatki na promocję zadań realizowanych w Wydziale Programów i Inicjatyw Społecznych:
- działania promocyjne w ramach pakietu partnerskiego w magazynie Kuriera Lubelskiego „Strona Kobiet”; Polska Press Sp. z o.o. – 6.150,00 zł;
- promocja radiowa zadania pn. „Konferencja edukacyjna Społeczność romska – tradycja i współczesność – edycja II” realizowanego w ramach „Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020” z dotacji Ministra Edukacji Narodowej; Polskie Radio – 6.150,00 zł;
- opracowanie, publikacja i dystrybucja informacji pomocnych dla lubelskich seniorów dot. radzenia sobie w sytuacji pandemii w Magazynie LAJF; Kono media sp. z o. o. – 999,99 zł;
Dodaj swój komentarz