Biedronka wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Wśród firm, które dołączyły do akcji jest OSM Bychawa.
Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.
Współpraca z Biedronką pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Biedronka elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.
„W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie – szczególnie w trudnych momentach – może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki” – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka. Dzięki niej zwiększy się bowiem różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach ich ulubionych sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie.
W ramach pierwszej oferty Biedronki są już dostępne znane i cenione produkty regionalne: Kefir naturalny z Bychawy Lublanka 400 g (1,99 zł za butelkę), twaróg półtłusty formowany Lublanka 250 g (2,99 zł opak.) lub masło extra z Bychawy Lublanka 200 g (4,99 zł opak.).
Dodaj swój komentarz