Basen z Lublina w światowej reklamie Apple. Obejrzały ją miliony

Basen olimpijski Aqua Lublin w reklamie Apple „The Relay”
Basen olimpijski Aqua Lublin w reklamie Apple „The Relay” | fot. youtube.com/@Apple

Najnowsza reklama firmy Apple „The Relay” (z ang. sztafeta), pokazuje sportowców z niepełnosprawnościami i bez nich, rywalizujących ze sobą. Bohaterem drugiego planu jest basen olimpijski Aqua Lublin. Spot został odtworzony już przeszło 12 milionów razy.

Aqua Lublin w reklamie Apple

Apple zorganizowało sztafetę, w której rywalizują ze sobą dwie mieszane drużyny, składające się ze sportowców z niepełnosprawnościami i bez nich. Film zatytułowany „The Relay” (z ang. sztafeta) pokazuje rywalizację dwóch drużyn złożonych z czterech zawodników w dyscyplinach takich jak sprint, kolarstwo, pływanie i bieg długodystansowy, mając na celu zatarcie granic między Olimpiadą a Paraolimpiadą.

Czterominutowy film przedstawia rywalizację dwóch drużyn – jednej w czarnych, a drugiej w białych strojach – złożonych z zawodników z niepełnosprawnościami i bez nich. Każdy z zawodników mierzy się z rywalem na jednym z etapów sztafety. Historia rozpoczyna się od momentu, gdy zawodnicy budzą się, przygotowują śniadanie i szykują się do intensywnych treningów przed dniem wyścigu. W filmie regularnie pojawiają się urządzenia Apple, co ma na celu zwiększenie świadomości na temat funkcji ułatwień dostępu dostępnych w Apple Watch i iPhone.

W obsadzie filmu znajdują się sportowcy z całego świata, z których niektórzy mają szansę wystąpić na arenie międzynarodowej w Los Angeles w 2028 roku. Wśród nich są kolarz z różnicą w kończynie górnej, zawodnik na wózku inwalidzkim, pływak z niską ostrością wzroku i biegacz z protezą. W filmie wykorzystano ich głosy, opisujące ich doświadczenia. Kolarz mówi: „Nigdy nie słyszałem, że czegoś nie mogę zrobić. Po prostu uprawiałem sport jak wszyscy inni”. Pływak dodaje: „Nie ma żadnej różnicy między mną a innymi pływakami. Kiedy wchodzę do wody, chcę wygrać”.

Po emocjonujących finiszach na wszystkich czterech etapach, ostatni głos w filmie mówi: „Startowaliśmy z tej samej linii i kończyliśmy na tej samej linii. Liczyło się tylko, kto dotrze tam pierwszy”.

Reklama jest dostępna na YouTube, stronie internetowej Apple i na ich profilach w mediach społecznościowych. Film został opublikowany w środę, 14 sierpnia, a obecnie ma już przeszło 12 milionów wyświetleń. Jednym z obiektów sportowych, gdzie kręcono reklamę, jest basen olimpijski Aqua Lublin.

NAGRANIE

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.