Awaria w Santander Bank Polska. „Niektórym z was może nie działać bankowość internetowa”

Santander Bank Polska ostrzega klientów o awarii bankowości internetowej

Santander Bank Polska poinformował we wtorek po południu o awarii bankowości mobilnej, internetowej oraz karty. Trwa usuwanie awarii w banku.

Awaria w Santander Banku

Santander Bank Polska poinformował na swojej stronie na Facebooku o awarii, z którą się boryka. – „Niektórym z Was może nie działać bankowość mobilna, internetowa oraz karty. Przepraszamy – usuwamy problem” – czytamy w komunikacie.

Logowanie do bankowości nie działa zarówno przez stronę internetową, jak i przez aplikację mobilną banku. Problem pojawił się we wtorek po południu. Przedstawiciele banku informują, że pracują nad rozwiązaniem problemu.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.