Awaria w Banku ING. Problemy z Moje ING. Nie działa BLIK, nie da się wpłacić pieniędzy we wpłatomacie

Zdjęcie ilustracyjne

Awaria w ING Bank. Klienci banku mają problemy logowaniem do Moje ING. Nie można realizować płatności BLIK-iem, nie da się również wpłacić pieniędzy we wpłatomacie.

Awaria Moje ING

ING Bank Śląski potwierdza, że obecnie zmaga się z awarią systemu bankowości.

„Mamy problemy techniczne z logowaniem do Mojego ING i działaniem części jego funkcjonalności. Po zalogowaniu dostępne są jedynie podstawowe usługi, jak salda kont i zlecanie przelewów. Nie ma możliwości wykonywania płatności kodami BLIK i dostępu do modułu Makler. Nie działają wpłaty gotówki we wpłatomatach. Płatności kartą w terminalach płatniczych powinny działać prawidłowo” – informuje bank ING.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.