Policjanci zatrzymali agresywnego klienta jednej z lubelskich korporacji taksówkarskich. Niezadowolony z obsługi, rozbił szybę w taksówce. Mężczyzna usłyszy zarzut zniszczenia mienia.
Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę na al. Witosa w Lublinie. Około godz. 2 w nocy policjanci interweniowali wobec agresywnego klienta jednej z lubelskich korporacji taksówkarskich.
„Ze zgłoszenia kierowcy taksówki wynikało, że agresywny klient zaczął się awanturować i uderzył w przednią szybę taksówki, powodując jej rozbicie” – mówi kom. Kamil Gołębiowski, oficer prasowy KMP w Lublinie.
Pasażerowi nie spodobało się to, że taksówkarz, z uwagi na fakt, iż pasażer był pod wpływem alkoholu, kazał zająć mu miejsce na tyle. W pewnym momencie zaczął być agresywny wobec kierowcy taksówki.
Mężczyzna zaczął trzaskać drzwiami. Wtedy taksówkarz postanowił o odmówieniu pasażerowi kursu, co spowodowało, że pasażer uderzył kilkukrotnie w przednią szybę taksówki, a ta po chwili pękła.
Taksówkarz powiadomił o wszystkim policję, która po chwili przyjechała na miejsce. Agresywny pasażer był nietrzeźwy i został przewieziony przez policjantów do izby wytrzeźwień.
Teraz będzie musiał się liczyć z odpowiedzialnością za rozbicie szyby w aucie oraz pokryciem z własnej kieszeni, równowartość zarobków, jakie taksówkarz mógłby osiągnąć, gdyby sprawca nie uszkodził mu auta.
Dodaj swój komentarz