Agresywny pasażer zatrzymany! Rozbił szybę w taksówce, gdy mu odmówiono kursu

mężczyzna kaptur noc cień
Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay

Policjanci zatrzymali agresywnego klienta jednej z lubelskich korporacji taksówkarskich. Niezadowolony z obsługi, rozbił szybę w taksówce. Mężczyzna usłyszy zarzut zniszczenia mienia.

Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę na al. Witosa w Lublinie. Około godz. 2 w nocy policjanci interweniowali wobec agresywnego klienta jednej z lubelskich korporacji taksówkarskich.

Ze zgłoszenia kierowcy taksówki wynikało, że agresywny klient zaczął się awanturować i uderzył w przednią szybę taksówki, powodując jej rozbicie” – mówi kom. Kamil Gołębiowski, oficer prasowy KMP w Lublinie.

Pasażerowi nie spodobało się to, że taksówkarz, z uwagi na fakt, iż pasażer był pod wpływem alkoholu, kazał zająć mu miejsce na tyle. W pewnym momencie zaczął być agresywny wobec kierowcy taksówki.

Mężczyzna zaczął trzaskać drzwiami. Wtedy taksówkarz postanowił o odmówieniu pasażerowi kursu, co spowodowało, że pasażer uderzył kilkukrotnie w przednią szybę taksówki, a ta po chwili pękła.

Taksówkarz powiadomił o wszystkim policję, która po chwili przyjechała na miejsce. Agresywny pasażer był nietrzeźwy i został przewieziony przez policjantów do izby wytrzeźwień.

Teraz będzie musiał się liczyć z odpowiedzialnością za rozbicie szyby w aucie oraz pokryciem z własnej kieszeni, równowartość zarobków, jakie taksówkarz mógłby osiągnąć, gdyby sprawca nie uszkodził mu auta.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.