62 dni do lata – co zrobić, by dobrze wyglądać?

PARTNER SERWISU

Nieubłaganie zbliża się czas zwiewnych sukienek, cienkich bluzeczek, krótkich spodenek, o bikini nie wspominając. Tylko jak, w tak krótkim czasie przygotować się do lata? Podam Ci kilka trików, dzięki którym lato przywitasz zgrabnym ciałem.

Teraz jest najlepszy czas na pozbycie się kilku zbędnych kilogramów, które przybyły nam w czasie zimy i okresu świątecznego. 22 czerwca przypada pierwszy dzień lata, który jest jednocześnie najdłuższym dniem w roku. Każda z nas marzy, aby przywitać tę porę szczuplejszym ciałem i doskonałym samopoczuciem. Jednak walkę z uciążliwymi boczkami musimy podjąć już teraz. Nie ma na co czekać! Czas ucieka!

Nie możemy ciągle wmawiać sobie, że to jeszcze tyle czasu, że zdążę, na spokojnie, ja mam taką budowę i tego nie zmienię. Nie!! Koniec!! Możesz wszystko zmienić, tylko musisz w to uwierzyć i zacząć działać.

diet-398612_1920

Źródło: Pixabay

Zmieńmy złe nawyki na te dobre:

#1. Woda! Woda! Woda!
Szczególnie kiedy ciepło za oknem. Wypijanie 2 litrów dziennie jest zalecaną dawką. Jeżeli nie lubisz zwykłej, sam możesz zrobić sobie zdrową wodę smacarafe-505203_1280kową. Tylko nie pij gazowanej. Gazowane napoje odstawiamy jako pierwsze!

Woda pomarańczowa:

– 1l schłodzonej wody mineralnej

– 10 listków mięty

– pół pomarańczy pokrojonej w plasterki

Wlać wodę do dzbanka, dodać pokrojoną pomarańczę i listki mięty. Najlepiej trzymać stale schłodzone w
lodówce. I gotowa Twoja własna woda smakowa, bez dodatku cukru, dzięki czemu jest taka zdrowa.

#2. Dzień zacznij śniadaniem, czyli 5 posiłków dziennie
Jedzenie 5 posiłków dziennie w mniej więcej takich samych odstępach czasowych. Pamiętaj, śniadanie jest najważniejsze, a kolację możesz sobie odpuścić 🙂

#3. Papa puste kalorie
Żegnamy się ze słodyczami i fast foodami na te kilka tygodni, ale obiecuję, że będzie warto.

#4. Rusz się
Od zawsze wiadomo, że ruch ma ogromny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Jeżeli nie lubisz chodzić na siłownię, czy w ogóle nie lubisz ćwiczyć, to zacznij spacerować. Wróć z pracy czy uczelni pieszo, szczególnie, że u nas w Lublinie zielonych parków nie brakuje. Wieczorem wyciągnij znajomego na dłuższy spacer, który również dotleni mózg.

#5. Wszystko świeże
Na szczęście idzie okres, kiedy zostaniemy zasypani świeżymi warzywami i owocami. Jak warzywa to najlepiej gotowane lub przyrządzane na parze, ewentualnie pieczone. Owoce najlepiej sprawdzą się jako poranny koktajl, który możesz stosować na tysiące sposobów. Wystarczy zblendować mieszankę różnych owoców, można także dodać jarmuż czy szpinak, dzięki czemu pozytywnie wpłyniemy na nasze trawienie.

#6. Nie na słodko
Kończymy z cukrem do kawy i herbaty. Po kilku dniach przekonasz się,  że bez cukru smakuje nawet lepiej.

#7. Sprawdzaj skład
Zwracaj uwagę na skład produktów, które kupujesz w sklepie. Unikaj wszystkich E, dużej ilości cukru i tłuszczu.

#8. Koniec z procentami
Zrezygnuj z alkoholu, który zawiera dużo podstępnych kalorii i wzmaga apetyt. Może być powodem porażki niemal każdej diety.

#9. Zielona herbata
Zamień czarną herbatę na zieloną, która ma właściwości oczyszczające.

#10. Dodaj sobie motywacji
Naszykuj sobie koszulkę, spódniczkę czy spodenki, w które już się nie mieścisz, bądź nie wyglądasz w nich tak dobrze, jak na początku. Przyczep np. szpilką, kartkę z datą końcową, czyli pierwszym dniem lata i wagą, którą chcesz osiągnąć, deklarując, że tego dnia je ubierzesz.

belly-2354_1280

Masz jakieś sprawdzone sposoby, by przyspieszyć efekty?
Gdzie najlepiej się biega w Lublinie?

footer_v2



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.