WIZZ Youth Challenge to pierwsza edycja międzynarodowego konkursu dla studentów. Nagrodą główną jest nielimitowany roczny dostęp do podróży lotniczych.
Zadanie dotyczy stworzenia kampanii marketingowo-biznesowej. Do wzięcia udziału w eliminacjach zaproszeni są szczególnie studenci zarządzania, marketingu i kierunków powiązanych z lotnictwem.
Wystarczy wypełnić kwestionariusz znajdujący się na stronie www.wizzair.com, a następnie wysłać go pod adres: [email protected]. Termin rejestracji upływa 5 kwietnia. Dwa dni później wszystkie zgłoszone zespoły otrzymają zadanie typu „case study”, a także szczegółowe wytyczne oraz materiały.
Autorzy najlepszych prac wezmą udział w finale, który odbędzie się „na żywo” w Budapeszcie, 18 maja 2017 roku. Linia ogłosiła, iż finaliści zaprezentują swoje prace przed jury WIZZ Youth Challenge, składającym się z członków kierownictwa Wizz Air oraz zewnętrznych ekspertów.
Członkowie zwycięskiego zespołu otrzymają roczny nieograniczony dostęp do podróży lotniczych w siatce połączeń WIZZ składającej się obecnie z ponad 500 tras z 28 baz łączących 138 lokalizacji w 40 krajach. Nagrodą dla zdobywców 2. i 3. miejsca będą bilety lotnicze w obie strony.
Więcej informacji o konkursie WIZZ Youth Challenge jest dostępnych na stronie wizzair.com
Dodaj swój komentarz