Trudno wymówić, łatwo odwiedzić. Lubelskie promuje się na lotnisku w Monachium

Szczebrzeszyn na lotnisku w Monachium | fot. Janusz Lewandowski
PARTNER SERWISU

Na nietypową promocję województwa lubelskiego wpadł urząd marszałkowski. Na lotnisku w Monachium wywieszono baner z napisem Szczebrzeszyn. To początek kampanii promocyjnej w zagranicznych lotniskach.

Niecodzienna reklama od kilku dni cieszy się sporym zainteresowaniem wśród internatów. Mowa tu o zamontowany baner na lotnisku w Monachium z napisem „Szczebrzeszyn” wraz z fonetyczną wymową w języku niemieckim i hasłem „Hard to say, easy to visit”, co w wolnym tłumaczeniu z języka angielskiego znaczy „Trudno wymówić, łatwo odwiedzić”.

To początek kampanii, którą organizuje województwo lubelskie po raz trzeci. Za realizację samej kampanii odpowiada lubelskie lotnisko. Akcje promocyjne województwa lubelskiego mają też znaleźć się na pozostałych lotniskach, do których można dolecieć z Lublina. Będzie to m.in. lotnisko w Kijowie, Londynie czy Mediolanie.

Zdjęcie billboardu z napisem „Szczebrzeszyn” umieścił na facebook’owym profilu poseł Janusz Lewanowski. – Niespodzianka na lotnisku w Monachium. Tak się reklamuje moje rodzinne Lubelskie – napisał. Osoby, które komentowały jego wpis były mile zaskoczone oryginalnością reklamy.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.