Saturn i MediaMarkt łączą siły. Koniec sklepów z pomarańczowym szyldem

Saturn
Zdjęcie ilustracyjne | fot. Saturn

Sklepy Saturn wkrótce będą funkcjonować pod marką MediaMarkt. Proces zmian zakończyć się ma we wrześniu tego roku.

Spółka Media Markt Saturn Polska, do której należą sieci sklepów Saturn i MediaMarkt podjęła decyzję, że będzie działać na polskim rynku pod jednym szyldem.

Koniec z pomarańczowymi szyldami

Wszystkie 22 punkty działające pod szyldem Saturn zostaną przemianowane na MediaMarkt bowiem to właśnie ta marka ma lepszą pozycję na polskim rynku i działa już od ponad 20 lat. Po połączeniu MediaMarkt będzie miał 85 placówek.

– Decyzja o połączeniu obu sieci została podjęta na podstawie wnikliwej analizy sytuacji na polskim rynku – tłumaczy Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Proces rebrandingu rozpocznie się w maju i potrwa do końca września br. Dla pracowników zmieni się tylko nazwa firmy, a MediaMarkt przejmie wszelkie zobowiązania wobec klientów sieci Saturn.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.