Saturn i MediaMarkt łączą siły. Koniec sklepów z pomarańczowym szyldem

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Saturn
PARTNER SERWISU

Sklepy Saturn wkrótce będą funkcjonować pod marką MediaMarkt. Proces zmian zakończyć się ma we wrześniu tego roku.

Spółka Media Markt Saturn Polska, do której należą sieci sklepów Saturn i MediaMarkt podjęła decyzję, że będzie działać na polskim rynku pod jednym szyldem.

Koniec z pomarańczowymi szyldami

Wszystkie 22 punkty działające pod szyldem Saturn zostaną przemianowane na MediaMarkt bowiem to właśnie ta marka ma lepszą pozycję na polskim rynku i działa już od ponad 20 lat. Po połączeniu MediaMarkt będzie miał 85 placówek.

– Decyzja o połączeniu obu sieci została podjęta na podstawie wnikliwej analizy sytuacji na polskim rynku – tłumaczy Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Proces rebrandingu rozpocznie się w maju i potrwa do końca września br. Dla pracowników zmieni się tylko nazwa firmy, a MediaMarkt przejmie wszelkie zobowiązania wobec klientów sieci Saturn.

WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.