Pracownicy sklepów Stokrotka nie otrzymali na czas wynagrodzenia za maj. Jaka jest tego przyczyna?

Zdjęcie 1 Stokrotka przy ul. Aleja Kraśnicka 35 w Lublinie
Sklep sieci Stokrotka przy al. Kraśnickiej w Lublinie | fot. MATERIAŁY PRASOWE

Pracownicy sklepów Stokrotka nie otrzymali 10 czerwca wypłaty. O tym, że nie dostali wynagrodzenia, zorientowali się po tym, jak na konto nie wpłynęły żadne pieniądze.

O tym fakcie poinformował nas jeden z pracowników, który chciał publicznie poruszyć temat wypłaty wynagrodzeń za maj dla pracowników sklepów sieci Stokrotka, a raczej jego brak. Pracownicy nie otrzymali w wyznaczonym terminie swoich pensji.

Pracownicy Stokrotki nie dostali dzisiaj wypłaty. Nikt nas nie uprzedził, że mogą być problemy z wypłatą. Z nieoficjalnego źródła wiadomo, że Stokrotka walczy z jakimś wirusem i są wstrzymane przelewy. Dzwoniąc do Stokrotki do siedziby głównej nie chcą udzielić żadnej odpowiedzi. Karzą czekać cierpliwie na opóźnione wynagrodzenia, po czym odkładają słuchawki. Nie wiadomo jak długo będą trwały opóźnienia. Czy to będzie dzień czy kilka…” – pisze rozwścieczony pracownik.

Z uzyskanych informacji wynika, że wypłat 10 czerwca nie otrzymali pracownicy większości Stokrotek. – „Kolega z innej miejscowości też mówi, że jakieś opóźnienia mają i nikt nie wie o co chodzi. Wypłata zawsze była 10-tego chyba, że 10 wypada w sobotę albo niedzielę to wtedy wypłatę w piątek przelewają” – dopowiada pracownik.

Jaka jest przyczyna opóźnionych wypłat? Takie pytanie skierowaliśmy do sieci sklepów Stokrotka. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej zaktualizujemy ten materiał o komentarz sieci.

Aktualizacja – 11.06.2019

Stokrotka Sp. z o.o. oświadcza, że dokonała terminowo autoryzacji i przekazała dyspozycję przesłania przelewów wynagrodzeń do Banku Pekao S.A. Zakłócenia w realizacji przelewów wynagrodzeń na konta bankowe pracowników wystąpiły z przyczyn niezależnych od Stokrotki i były wynikiem awarii systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Jednocześnie Spółka zapewnia, że była w stałym kontakcie z Bankiem Pekao S.A, na bieżąco monitorując zaistniałą sytuację i informując o niej swoich pracowników.” – czytamy w nadesłanej odpowiedzi do naszej redakcji.

stokrotka pekao biznes pismo
Treść pisma potwierdzającego awarię w Banku Pekao | fot. nadesłane

33 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Jejku jacy ludzie są. Nie dostali dzisiaj wypłaty i już do gazety piszą tego samego dnia. Rozumiem jakby nie dostali np do 13-14 to wtedy pisać do gazety o tym problemie. U mnie wypłaty są 7 i parę razy dostaliśmy w pracy wypłatę dopiero 8 a raz 9 i jakoś nikt nie żalił się publicznie do prasy że danego dnia wypłaty nie ma. A wy wiecie że wirus jakiś więc dlatego są wstrzymane przelewy. Jaki ten naród dziwny.

  2. Tak to jest jak czeka się na ostatnią chwile.bo po co zapłacić siódmego..porażka

  3. Żadnego problemu w bankach niebylo sam po 16 byłem w jednej z siedzib swojego banku i tam dowiedziałem się że stokrotka niezrobila zadnych przelewów

  4. To widoczne Twoj bank ma lepsze zabezpieczenia, bo ja wczoraj miałam problem z zalogowaniem sie do alior a pko od soboty przelewu nie przepuścił……

  5. Może i problemu by nie było gdyby kierownictwo powiadomiło o problemach. A tu widzę że robią co chcą niedosc że grafik pracy zmieniają z dnia na dzień nikogo nie informując o tym to o wypłacie też. Nie dziwię się że ludzie odchodzą. To poprostu jest OBUZ PRAC

  6. Asia a skąd kierownictwo mogło wiedzieć że bank nie wypuścił przelewów jeśli był problem w banku faktycznie? Ponadto każdy sklep ma innego kierownika jeśli coś jest nie tak w Twoim sklepie to napisz skargę do centrali i nie oceniaj całej sieci przez pryzmat jednej niekompetentnej osoby

  7. Żadnego wirusa niema.Tylko stokrotka nie wyslala pieniedzy i niewiadomo ile to jeszcze potrwa

  8. otóż okazuje się że problem jest globalny i bardzo dobrze że od razu ujrzał światło dzienne bo w mojej firmie a obsługuje nas duża zewnętrzna firma z w-wy poinformowano nas że dziesiątki firm nie dostało wynagrodzenia do chwili obecnej (miało być ono 10-tego na koncie) i ponoć banki nie widzą u siebie takich zleceń – ciekawe jaki będzie finał tej sprawy, wszyscy sa zaskoczeni

  9. Jak wypłaty nie było tak nie ma dalej na koncie złodzieje, podwyżki też nie będzie bo pracownicy boją się strajkować i niech dalej traktują pracowników jak zwykłych śmieci tak jesteśmy traktowani

  10. Koszalin tez brak. A jeszcze tak naliczane ze szkoda mowic. Pozniej tłumaczą napisze Pani podanie wyrównany…. śmiech…albo nie lepiej płakać

  11. a u nas normalnie wynagrodzenie przyszło z samego rana 10-tego. ale z tym grafikiem to prawda tak sie nie da pracować jak z dnia na dzień ci grafik zmiwniają i karzą przyjść nie ważne czy masz juz inne plany. nie polecam tam pracować

  12. Mam konto w tym samym banku. Mój przelew poszedł bez problemu więc to nie była wina banku.

  13. Każdy w komentarzach tak narzeka, że źle traktują pracowników, a jak przyjdzie dzień pracy to ładnie przychodzą i bez słowa zapieprzaja. Jak wam źle, bo to „obóz pracy” jak to niektórzy twierdzą to może zmiencie pracę a nie narzekacie w necie jak przysłowiowe pi*dy…

  14. Dzwoniłam do centrali, powiedzieli mi ze oni kasę wysłali tylko problem techniczny na bank PKO Przez którego przesyłają pieniądze

  15. Do Jj tak to duży problem dla niektórych. Mam płatność raty na 10 i jak bank nie będzie miał zagwarantowanej kwoty na koncie do pobrania to zapłacę odsetki karne. A przy moich zarobkach nie mogę sobie pozwolić na oddanie w prezencie 50-100 zł tym bardziej że to nie z mojej winy.

  16. Kierowniczka przekazała nam informację, że to przez problemy techniczne banku – informacja z centrali. A może nasze przelewy poszły na czyjeś prywatne konto?

  17. > Dzwoniąc do Stokrotki do siedziby głównej nie chcą udzielić żadnej odpowiedzi.

    Będąc młodą lekarką przyszedł do mnie pacjent.

  18. Dostaliśmy oficjalne pismo z Banku PKO że opóźnienia w przelewach wynagrodzenia nastąpiło z powodu problemów technicznych w banku. Stokrotka w terminie zrobiła przelewy.
    Jak tak wam źle w pracy i tak słabo płacą to zmieńcie na lepszą przecież nikt Was tu na siłę nie trzyma

  19. A co tu się dziwić? To, że wypłaty mają być do 10 nie oznacza, że muszą być 10. Ten 10 jest graniczną datą przekazania pieniędzy pracownikowi za pracę. A firma miała na to 10 dni przecież. Dziwią mnie komentarze ludzi oburzających się na innych, że wszczynają larum gdy nie dostali wypłaty w terminie do tego wyznaczonym. Najlepiej żeby pracowali za darmo, co? Mentalność niewolnika połączona z wiedzą wioskowego głupka? Trzeba walczyć o swoje i stawiać granice nieprzekraczalne

  20. W PZL SWIDNIK TEZ NIE MAJA LUDZIE JESZCZE WYPŁAT … Powinni płacic skur…. odsetki

  21. DZWONIŁAM DO BANKU I BANK TWIERDZI ŻE NIE MA ŻADNYCH PROBLEMÓW, O CZYM JA W OGÓLE MÓWIĘ 🙁 POZA TYM BANK NABIERA WODY W USTA I CISZA, NIE UDZIELAJĄ WIĘCEJ INFORMACJI

  22. to raczej jakaś gruba afera tylko nie chcą wywoływać paniki i przez to nie podają tego to publicznej wiadomości

  23. Mojego męża firma.robi dla stokrotki i.tez kasy nie dostaliśmy. Nie mam pojęcia czyja to wina.bo niektórzy piszą,że banku a.inni,ze jakiś wirus.

  24. Jeżeli w umowie jest jasno napisane, ze wyplacamy wynagrodzenie 10 kazdego miesiaca to tak powinno byc. niech trzymaja sie umowy tak jak my sie trzymamy. Nie ktore komentarze sa bez sensu i nie potrzebne. Komu odpowiada najnizsza krajowa??? Pracuje dla stokrotki 7 lat nigdy nie dostalam podwyzki z firmy… zenada a te dodatki nocne smiech ma sali….

  25. Ludzie ja rozumiem doskonale wasze oburzenie ale pracując dla stokrotki 5lat zawsze miałam na czas wyplaty. I to że raptem zrobił się jakiś problem już nie ważne czy ze strony banku czy też samej firmy Stokrotka to myślę że kilku godzinne opóźnienie w przelewach to nie jest wielkie wydarzenie gdzie trzeba robić z tego tyle rabanu.a niestety nasza firma już taka jest że podwyżki są tylko wtedy kiedy podnosi się najniższa krajowa. Przecież jeśli komuś to nie odpowiada zawsze może sobie pracę zmieni.

  26. Jak czytam wypowiedzi niektórych pracowników pod tym artykułem, to myślę sobie, że powinni się cieszyć, że w tej stokrotce tak źle, bo dzięki temu zatrudniają byle kogo