Od września na odcinek kolejowy między Lublinem a Kraśnikiem wrócą pociągi. Przebudowa linii idzie zgodnie z planem.
Trwa przebudowa peronów w Kraśniku, Krężnicy Jarej, Majdanie, Niedrzwicy Kościelnej, Leśniczówce, Wilkołazie Wieś i Pułankowicach. Wkrótce zacznie się montaż wiat, ławek i tablic informacyjnych. Wyższe perony ułatwią wsiadanie i wysiadanie z pociągu.
Na objętym obecnie pracami odcinku Lublin Zemborzyce – Kraśnik w stacji Niedrzwica wymieniono tory oraz rozjazdy. Na całym odcinku Lublin Zemborzyce – Kraśnik wykonawca prowadzi prace przy nowym torze oraz kończy montaż konstrukcji sieci trakcyjnej.
Na szlaku Niedrzwica – Wilkołaz na 3 skrzyżowaniach z drogami, zamontowano urządzenia sygnalizacji przejazdowej. Miedzy stacją Lublin Zemborzyce a stacją Kraśnik wyremontowanych zostanie 35 obiektów inżynieryjnych, w tym: 28 przepustów, 6 mostów i 1 wiadukt.
Od września przebudowa odcinka Kraśnik – Zaklików
Na odcinku Lublin Zemborzyce – Kraśnik ruch zostanie przywrócony 2 września. Równocześnie rozpoczną się prace na odcinku Kraśnik – Zaklików.
Roboty obejmą modernizację torów i rozjazdów, obiektów inżynieryjnych, peronów, urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz zabudowę sieci trakcyjnej. Na czas modernizacji przewoźnicy wprowadzą autobusową komunikację zastępczą.
Dodaj swój komentarz