Najemcy Tarasów Zamkowych w Lublinie odbierają lokale

interior view 1 e1415119328894

W Tarasach Zamkowych rozpoczął się proces przekazywania lokali kluczowym najemcom, dzięki czemu mogą oni już rozpocząć prace adaptacyjne na poszczególnych, wynajętych powierzchniach. W inwestycji realizowanej przez spółkę IMMOFINANZ Group w Lublinie prowadzone są aktualnie prace instalacyjne i wykończeniowe.

Najemcy rozpoczęli już przygotowywać powierzchnie najmu do przyjęcia pierwszych klientów, którzy odwiedzą Tarasy Zamkowe w Lublinie w marcu 2015 roku.

Swój lokal odebrał już operator spożywczy Tarasów Zamkowych – Delikatesy ALMA, które zajmą ok. 2 100 mkw. powierzchni galerii.

Lokale zostały też odebrane przez Grupę LPP – jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych w Europie. Sklepy marek Grupy LPP zajmą łącznie około 4 200 mkw. Największy salon otwarty zostanie przez flagową markę Reserved i będzie dysponował powierzchnią 1 800 mkw. Pozostałe sklepy Grupy LPP to: Cropp (580 mkw.), House (560 mkw.), Sinsay (460 mkw.), Mohito (410 mkw.) oraz Home&You (400 mkw.).

Wszystkie lokale odebrała również Grupa Inditex, która w Tarasach Zamkowych otworzy pełną gamę swoich marek obecnych w Polsce. Wszystkie sklepy tej hiszpańskiej grupy zajmą łącznie ponad 5 200 mkw. Największą powierzchnią będzie dysponowała marka Zara – ponad 2 400 mkw. – obejmująca dwa lokale. Jeden z nich podzielony na sekcje: Zara Women oraz Kids, w drugim natomiast zostanie zlokalizowana sekcja Zara Men. Powierzchnia sklepu Bershka to ponad 730 mkw., Pull&Bear – ponad 660 mkw., Massimo Dutti – ponad 500 mkw., Stradivarius – ponad 370 mkw., Oysho – 200 mkw. oraz Zara Home ponad 330 mkw. Oysho oraz Zara Home zadebiutują w Lublinie i będą to pierwsze salony tych marek w mieście.

Ponadto swój lokal odebrała już jedna z największych firm modowych na świecie – szwedzka marka H&M oferująca linię damską, męską, młodzieżową i dziecięcą. H&M otworzy dwupoziomowy salon, w którym asortyment będzie dostępny na powierzchni blisko 2 000 mkw.

Zgodnie z harmonogramem, kolejni najemcy centrum handlowo-rozrywkowego Tarasy Zamkowe zaczną przygotowywać swoje sklepy do otwarcia w najbliższych tygodniach. Obecnie trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz galerii, na zewnątrz zaś układany jest substrat glebowy pod przyszłą uprawę zieleni oraz prowadzone są nasadzenia roślin na dachu centrum. Ponadto trwają prace wykończeniowe świetlików dachowych i układane są warstwy docelowe chodników przeznaczonych do spacerowania na zewnątrz obiektu.

Na budowie Tarasów Zamkowych na dwóch zmianach zatrudnionych jest obecnie ponad 550 pracowników. Po otwarciu Tarasów Zamkowych pracę w centrum znajdzie około 2 tys. osób.

Tarasy Zamkowe w Lublinie to wysokiej klasy centrum handlowe zlokalizowane w ścisłym centrum miasta. Będzie to obiekt posiadający bardzo dobrą dostępność komunikacyjną oraz wygodny układ funkcjonalny. Na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej centrum znajdzie się około 150 lokali handlowo-usługowych. Centrum jest wynajęte już w ponad 70 proc., a wśród najemców znajdują się m.in.: Delikatesy Alma, Media Expert, Super-Pharm, Rossmann, Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, H&M, Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Home&You, Kazar, Śliwiński, Swarovski, Bianca Casa, iSpot Apple Premium Reseller, Waggon Paris, De Facto, Swiss, Orange, Excellent Office, Forest, A&G Optyk, Jupi Park, Leopardus, Time Trend, Delfin Travel, restauracje Olimp, Grand Kebab, Thai Wok oraz kawiarnie Mount Blanc i Grycan.

Na trzech poziomach parkingu podziemnego znajdzie się ponad 1 400 miejsc postojowych. Uroczyste otwarcie centrum nastąpi w pierwszym kwartale 2015 roku.

materiały prasowe

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. I już chyba nie będzie… Ale fast foodów innych dostatek, nawet jakiś kebab się zaplątał. Dobrze, że H&M będzie 🙂