Lublin: Bilety komunikacji miejskiej po złotówce. Zobacz, jak skorzystać z promocji

Powraca promocja na bilety komunikacji miejskiej za 1 zł. Płacąc poprzez aplikację mPay z wykorzystaniem płatności MasterPass, możecie obniżyć koszt biletu do symbolicznej złotówki.

 

Ruszyła druga edycja promocji “Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay”. Tym razem pula jest o wiele większa, ponieważ wynosi 100.000 sztuk (w poprzedniej edycji było to 80 tys.). Bilety za 1 zł będą dostępne do czasu wyczerpania tej puli bądź do końca roku. Biorąc pod uwagę, że mPay jest dostępne w wielu miastach, to warto się pospieszyć i skorzystać z okazji.

 

– Od 1 października zapraszamy pasażerów do podróżowania z biletami za 1 zł. Promocję tę organizujemy razem z naszym partnerem – firmą MasterCard. Chcemy przekonać pasażerów, że bilet w komórce to wygoda, szybkość i łatwość w obsłudze – mówi Maciej Orzechowski, prezes zarządu mPay SA.

 

Promocją objęte są bilety jednorazowe i czasowe do 90 minut o wartości między 1,10 zł a 5 zł – droższe nie. Jest tylko jeden “haczyk” – podczas jednej transakcji możecie kupić tylko jeden bilet za złotówkę. Takich transakcji można wykonać wiele.

 

Czytaj także: Gdzie kupić bilety MPK Lublin? Rodzaje i ceny biletów [PORADNIK DLA STUDENTÓW]

 

Rabat jest naliczany automatycznie podczas każdej transakcji zrealizowanej w czasie trwania akcji. Jedynym warunkiem jest kupowanie biletów telefonem komórkowym, za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. W aplikacji mPay jest on dostępny pod nazwą mPay Wallet.

 

Zobacz, jak skorzystać z promocji. Poradnik na kolejnej stronie

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. A JA ZASTANAWIAM SIĘ CZY TAKA „PROMOCJA” TO NIE JEST DYSKRYMINACJA TYCH CO NIE POSIADAJĄ SMARTFONÓW?

  2. Chciałam skorzystać z tej aplikacji ale wcale nie jest wygodna, łatwa i szybka… Wsiedliśmy to autobusu i zanim to wszystko się jakoś ogarnęło to przejechaliśmy ze 3 przystanki autobusowe a w tym czasie mogły wsiąść kanary i wypisać mandat. Beznadziejna aplikacja