Mieszkańcy chcą zmiany nazwy VIVO! Lublin. Petycja o powrót Tarasów Zamkowych

Tarasy Zamkowe jako VIVO! Lublin | materiały prasowe

Przywrócenia poprzedniej nazwy dla centrum handlowego VIVO! Lublin domagają się mieszkańcy Lublina i regionu. Klientom nie podoba się zmiana nazwy, które nie pasuje do tego miejsca.

„Pragniemy powrotu starej nazwy dla galerii VIVO! Lublin na dobrze znana „Tarasy Zamkowe”. Każdy przyzwyczaił się do dawnej nazwy. Kojarzyła się ona z dobrą architekturą, przy starym mieście. Po zmianie co najwyżej można sobie skojarzyć z wielkim różowym logiem sklepu z używaną odzieżą” – piszę internauta, który utworzył petycję o powrót „starej” nazwy centrum handlowego mieszczącego się przy Zamku Lubelskim.

Kolejnym znakiem sprzeciwu wobec nowej nazwy jest utworzone wydarzenie „Dawna nazwa dla Tarasów Zamkowych” na portalu Facebook, w którym zapisało się już 1,3 tys. internatów, a 5,7 tys. jest zainteresowanych wydarzeniem.

„Po zmianie nazwy oraz logo na (wg. opinii publicznej) niepasujące do miejsca oraz kojarzące się tandetnie, przyszedł czas na utworzenie wydarzenia, w którym będzie można wskazać inwestorom, że prawdopodobnie nazwa ta została wybrana niefortunnie i warto powrócić do starej dobrej nazwy „Tarasy Zamkowe”. Przystanek autobusowy znajdujący się obok galerii również nosi nazwę „Tarasy Zamkowe”, a przecież z nową nazwą tworzy to dużą niezgodność” – czytamy w opisie wydarzenia.

Oburzenie mieszkańców nową nazwą można również zauważyć w komentarzach pod postami publikowanymi na Facebooku przez profil Tarasy Zamkowe (nazwa jeszcze nie została zmieniona na VIVO! Lublin). Internauci jednogłośnie mówią „NIE” dla nowej nazwy.

Przykładowe komentarze pod postami:

Przypomnijmy, że Tarasy Zamkowe zmieniły swoją nazwę na VIVO! Lublin w ubiegły czwartek (7 marca). Zmiana nazwy nastąpiła w trakcie oficjalnej konferencji, na której pojawił się Dietmar Reindl COO spółki Immofinanz, która jest właścicielem Tarasów Zamkowych.

„Pozostajemy konsekwentni w realizacji naszej zorientowanej na klienta strategii marki w sektorze handlowym – inwestując nieprzerwanie w rozwój naszych ustandaryzowanych dwóch formatów – VIVO! oraz STOP SHOP. Poprzez wprowadzenie marki VIVO! do Lublina zaproponowaliśmy odwiedzającym jeszcze szersze możliwości zakupowe dedykowane całej rodzinie” – skomentował Dietmar Reindl.

Czytaj także: Nie będzie już Tarasów Zamkowych. Galeria zmienia nazwę na Vivo! Lublin

A Wam z czym kojarzy się nazwa VIVO! Lublin? Czekamy na Wasze komentarze poniżej artykułu.



11 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. Z tego co pamiętam to w jedej z galerii VIVO! był rozgłośniony w telewizji atak nożownika. To szczególnie na mnie wpływa. Beznadziejna nazwa. Jak Lublin to Tarasy Zamkowe, a nie jakieś VIVO! Nie będzie nam jakiś biznesmen zmieniał nazwy, która jest tak naprawdę odzwierciedleniem całego tego miejsca. Żenada…. Mam nadzieję, że zdołamy coś z tym zrobić.

  2. VIVO! to nazwa centrów handlowych w miastach powiatowych. Może Austriacy tak postrzegają Lublin?

  3. Nowa nazwa to kompletna tandeta która kojarzy się z sieciówką ciuchlandów.. Jak można było tak oazpecić wizytówkę miasta!!

  4. Nazwa średniawka, brzmi badziewnie. Kolor różowo-żółty, chyba dla dzieci lub matek z dziećmi.
    Zarządcy zależy na obniżeniu rangi tego centrum handlowego. Zmiana z dobrej nazwy na badziewną odbyla się kosztem Public Relations. Myślę, że teraz Plaza będzie premium, a jeśli Olimp nasadzi roslinność na dachu, to wtedy olimp będzie brandem premium. W przypadku Vivo, to jest porównywalny poziom co „TESCO”.