Komunikacyjny koszmar na ul. Wolskiej. Wszystko przez zamkniętą ul. Fabryczną

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Dominik Wąsik
PARTNER SERWISU

Zdezorientowani kierowcy, przejazd przez żółte linie i na czerwonym świetle – to efekt pracy drogowców, którzy w sobotę wprowadzili zmianę organizacji ruchu w rejonie zamkniętej ul. Fabrycznej.

Od soboty wykonawca przebudowy ronda Lubelskiego Lipca ’80 zamknął dla ruchu całą ul. Fabryczną. Ma to związek z rozpoczęciem prac wymiany mostu na Czerniejówce oraz powierzchni na całym ciągu ulicy. Kierowcy zostali skierowani na objazdy, a w rejonie skrzyżowań i ulic przyległych do ul. Fabrycznej wprowadzono zmiany organizacji ruchu.

Skrzyżowanie ul. Kunickiego – ul. Wolska – ul. 1 Maja – pl. Bychawski

+ Plac Bychawski – ze środkowego pasa ruchu dopuszczona została jazda na wprost. Pas służy zarówno do skrętu w prawo w ul. Kunickiego jak i do jazdy w ul. Wolską.

+ Ulica 1 Maja – otwarty został wlot do ronda Lubelskiego Lipca ’80 (ogólnodostępny) oraz dopuszczony ruch pojazdów komunikacji miejskiej. Wyjazd na skrzyżowanie z ul. Wolską, ul. Kunickiego, pl. Bychawskim możliwy jest wyłącznie z prawego skrajnego pasa ruchu, który to jest pasem przeznaczonym do jazdy w prawo (w pl. Bychawski) i lewo (ul. Wolską) bez możliwości jazdy na wprost (w ul. Kunickiego).

+ Ulica Wolska – z pasa znajdującego się przy osi jezdni (lewy pas ruchu) dopuszczona została jazda na wprost. Tak więc można z niego skręcić w lewo w ul. Kunickiego, a także jechać na wprost w pl. Bychawski.

Skrzyżowanie ul. Fabryczna – ul. Droga Męczenników Majdanka – ul. Wolska – ul. Łęczyńska

+ Ulica Wolska – na czas zamknięcia ul. Fabrycznej wlot ul. Wolskiej posiada: pas do jazdy na wprost w ul. Łęczyńską (lewy skrajny) oraz dwa pasy do skrętu w prawo w ul. Droga Męczenników Majdanka.

+ Ulica Łęczyńska – prawy skrajny pas służy wyłącznie do skrętu w prawo i to wyłącznie dla mieszkańców ul. Kościelnej. Na wprost z tego pasa mogą pojechać tylko pojazdy komunikacji miejskiej.

+ Ulica Męczenników Majdanka – prawy skrajny pas jest przeznaczony wyłącznie do skrętu w prawo w ul. Łęczyńską; środkowy pas służy do skrętu w lewo w ul. Wolską, ale jest przeznaczony wyłącznie dla pojazdów komunikacji miejskiej; pas przy osi jezdni jest ogólnodostępnym lewoskrętem.

Ulica Kunickiego

+ Ulica Kunickiego – dopuszczony został skręt w lewo z ul. Kunickiego w ul. Pocztową dla jadących od strony dzielnicy Dziesiąta (zasłonięty znak zakazu skrętu w lewo). Dodatkowo, tryb pracy sygnalizacji świetlnych znajdujących się w otoczeniu zadania został dostosowywany do panującego natężenia ruchu.

Przypomnijmy, że taka organizacja ruchu potrwa do października.

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  1. teraz narzekacie a za rok czy dwa będziecie gadać jak wspaniale tamtędy się jeździ tak jak było to z ulicą generała ducha wielkie pretensje a teraz śmiga się tamtędy jak ta lala pozdrawiam tych co bardzo tak narzekają na to że Lublin rozkopany dobrze że są remonty szkoda tylko że ludzie umieją tylko narzekać !

  2. Skończcie jedno i dopiero zacznijcie drugie a nie rozkopiecie w pizdu cały Lublin i rób co chcesz a potem się dziwcie czemu są korki

  3. Efekt pracy drogowców? Raczej efekt nieuwagi kierowców, którzy jeżdżą na pamięć nie zwracając uwagi na znaki. Od dawna trąbi się o tym, że będzie zmiana organizacji ruchu, a ludzie jeżdżą jakby nigdy na kursie nie byli.