Awaria w sieci Virgin Mobile. Brak zasięgu, nie można zalogować się do sieci

Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay

Użytkownicy Virgin Mobile od rana nie mogą zalogować się do sieci lub ich usługa po prostu nie działa. Nie wiadomo, jak długo może potrwać usuwanie awarii w Virgin Mobile.

Awaria dotyczy wszystkich użytkowników sieci Virgin Mobile na terenie całej Polski. Przedstawiciele sieci poinformowali, że brak zasięgu jest spowodowany „przejściowymi problemami z działaniem sieci”. Trwa usuwanie awarii, która występuje od czwartkowego poranka.

Sieć potwierdziła, że awaria ma miejsce i dział IT pracuje już nad jej usunięciem. – „Przyczyna tej awarii nie leży po stronie sieci Play” – wyjaśnia Marcin Gruszka, rzecznik tej sieci.

Virgin Mobile – brak zasiegu

Na brak zasięgu skarżą się użytkownicy z całego kraju. Nie mogą zadzwonić, wysłać SMS-a ani nawet skorzystać z internetu mobilnego. Działają tylko połączenia alarmowe.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.