Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działa Moje ING. Nie można wypłacić pieniędzy

telefon
Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay

Duża awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mają dostępu do systemu Moje ING. Są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów.

„System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej www.ingbank.pl i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem” – czytamy w komunikacie ING Banku Śląskiego.

Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej.

Problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15. Od dwóch godzin trwają prace serwisowe mające przywrócić pełną sprawność wszystkich usług.

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.