Awaria w ING Bank Śląski. Nie działa Moje ING, w tym aplikacja mobilna

Zdjęcie ilustracyjne | fot. pixabay

Od środowego poranka klienci ING Banku Śląskiego borykają się awarią bankowości internetowej. Nie działa system Moje ING w aplikacji mobilnej i na komputerach.

„System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej www.ingbank.pl i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Staramy się jak najszybciej usunąć problem” – czytamy w komunikacja ING Banku Śląskiego.

Obecnie strona informacyjna banku już działa, nadal jednak występują trudności z wykonywaniem przelewów za pośrednictwem aplikacji, sprawdzaniem salda konta oraz logowaniem się do systemu bankowości elektronicznej.

Jednak w dalszym ciągu są problemy z aplikacja mobilną, w której podczas logowania występują błąd wprowadzonego hasła.



WASZE KOMENTARZE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.